Min tystor lader lyser ikke - er batteriet~
Fra : kresten

Dato : 16-08-08 01:45

Hej Gruppe,

Jeg kom ned i båden den anden dag og ville sætte min lader i gang. Vi
har en tystor lader der vist nok lader i tre trin. Der skete bare
absolut ingen verdens ting. Ingen af lamperne lyste, ikke engang den
røde i bunden der siger at laderen selv kan vende + og -.

Spørgsmålet til jer er så om det er laderen eller batteriet der gået i
stykker?

Håber der er nogen der har erfaringer med den slags.

Mvh Kresten
Spækhugger, Århus

Fra : Peter Rønnehøj Hanse~

Dato : 16-08-08 13:13

Hej Kresten

Hvis du åbner laderen sidder der en sikring inden i, det kan
være den. Hvis den er sprunget skal du undersøge dine batterier
grundigt, sikringen sikre laderen mod kortslutning. Jeg tror
ikke lamperne i laderen er defekte, da det er dioder pærer.

Check samtidigt dit hfirelæ på 220 volt siden.

Med venlig hilsen

Peter R. Hansen

--
Peter R. Hansen

Fra : kresten

Dato : 18-08-08 14:15

On 16 Aug., 14:13, Peter Rønnehøj Hansen <peter-alt...@1ZLP1mail.dk>
(slet 1ZLP1) wrote:
> [...]
> ikke lamperne i laderen er defekte, da det er dioder pærer.
>
> Check samtidigt dit hfirelæ på 220 volt siden.

Sikringen fejler ikke noget

Mvh Kresten

Fra : Cupido

Dato : 27-08-08 19:11

Hej du behøver ikke at åbne laderen for at se om sikringen er gået bagpå
sidder sikringen i et slot der er lige til at trække ud og skifte
sikringen.

Hilsen Erik