mine indlæg kommer ikke frem?
Fra : Camilla Baird

Dato : 17-09-08 08:24

Hvorfor kommer de indlæg, jeg skriver i diverse tråde, ikke frem? Det
er temmeligt forvirrende og frustrerende. Hvem er det, man henvender sig
til?

Med venlig hilsen
Camilla Baird
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Camilla Baird

Dato : 17-09-08 11:16

> [...]
> Hvorfor kommer de indlæg, jeg skriver i diverse tråde, ikke frem? Det
> er temmeligt forvirrende og frustrerende. Hvem er det, man henvender sig

Ja, dette indlæge gjorde jo så - men mine svar i andres tråde kan jeg
simpelthen ikke finde...

Fra : MFN

Dato : 17-09-08 13:42

Kan det være fordi du vælger "besvar" hvor dit svar jo så går direkte til
ejerens private mail ? Du skal huske at vælge "svar til gruppe".

/Michael

Fra : Ukendt

Dato : 17-09-08 14:11

"MFN" <mfnprivat@msn.com> skrev i en meddelelse
> Kan det være fordi du vælger "besvar" hvor dit svar jo så går direkte til
> ejerens private mail ? Du skal huske at vælge "svar til gruppe".
>
> /Michael

Hej Michael
Camilla skriver fra en hjemmeside der er linket til news dk. fritid.dyr.kat

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/

Det var ellers et godt bud
Hjemmesiden er et besøg værd, det er der nogle af os har foto af vores
katte.

Camilla kan skrive til webmoster på siden og spørge. Det kan værer han kan
hjælpe

Mvh Allan

Fra : Camilla Baird

Dato : 17-09-08 21:40

> [...]
> katte.
>
> Camilla kan skrive til webmoster på siden og spørge. Det kan værer han kan

Tak - men hvem er det lige, der er webmaster? hvordan kontakter man
vedkommende?

Fra : Tove Krieger

Dato : 17-09-08 22:49

In news:pLGdnUgCN7Kn9kzVnZ2dnUVZ8uWdnZ2d@giganews.com,
Camilla Baird <mailKATTE@BAKKEkorat.dk> typed:

> Tak - men hvem er det lige, der er webmaster? hvordan kontakter man
> vedkommende?

Der er en lille rubrik nederst til venstre på forsiden, hvor man kan
indberette fejl og mangler til "webmoster" (det var tidligere en dame der
var webmaster).

Den nuværende webmaster hedder Tonny.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Siri

Dato : 17-09-08 19:51

Hej Camilla
Jeg bruger siden www.fritid-dyr-kat.dk, logger mig ind, vælger
Newsreader-fanebladet, og svarer via svar-knappen.
Hvis man svarer kortfattet (og det er du jo ekspert i), når indlægget
som oftest frem.
Jeg plejer, for en sikkerheds skyld, at bruge Copy-funktionen, inden jeg
trykker 'send'. Jeg markerer al tekst, jeg har skrevet (Ctrl + a,
højreklik, vælg Copy/kopier) så har man det liggende, og kan tjekke
efter ca 10 min efter, om det er nået frem. Og evt indkopiere igen.
Lange og informationstætte indlæg lægger jeg i en Notepad.
Og så kan jeg max svare på 3 indlæg pr dag - sådan ca.
Det har sin begrænsning, men det virker, stort set.
Nus til alle de blå
Med venlig hilsen
Siri (Mig med braksnudebanden, Gia & Leise)
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : taina

Dato : 17-09-08 20:53

"Siri" <medetsmilKATTE@BAKKEyahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Nus til alle de blå
> Med venlig hilsen
> Siri (Mig med braksnudebanden, Gia & Leise)

Jeg havde i en periode ikke adgang til nyhedsgrupper via min normale server
og brugte hjemmesiden. Jeg var ved at få SPAT, for mine indlæg kom heller
ikke frem. Og når man ikke ved, hvor lang tid den slags plejer at tage, så
venter man jo til dagen efter... hvor man har slukket computeren, og alt
hvad man har til at ligge som kopieret, er pist væk.

Jeg er SUPERglad for at jeg har fået adgang til nyhedsgrupperne via outlook
express igen ))

mvh. tina

Fra : Camilla Baird

Dato : 17-09-08 21:31

> [...]
> Nus til alle de blå
> Med venlig hilsen
> Siri (Mig med braksnudebanden, Gia & Leise)

Jeg læser og poster også via hjemmesiden.

Fra : Klaus G.

Dato : 17-09-08 14:50

> Hvorfor kommer de indlæg, jeg skriver i diverse tråde, ikke frem? Det
> er temmeligt forvirrende og frustrerende. Hvem er det, man henvender sig
> til?
Find en newserver som så bruges gennem f.eks. Outlook express.

http://dotsrc.org/usenet/
Her kan du laver en account og logge ind gennem Outlook.

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Tove Krieger

Dato : 17-09-08 15:38

In news:faadnVL2GJDlLU3VnZ2dnUVZ8hmdnZ2d@giganews.com,
> [...]
> Hvorfor kommer de indlæg, jeg skriver i diverse tråde, ikke frem? Det
> er temmeligt forvirrende og frustrerende. Hvem er det, man henvender

Jeg bruger ikke newsgruppen på hjemmesiden. Jeg bruger Outlook Express, og
min udbyder er TDC så hvis du også har TDC hedder serveren "news.tele.dk".
Der kan du jo også skrive i en masse grupper hvis du har lyst. Du kan
f.eks.også skrive gennem udbyderen der hedder dotscr.org (det hed tidligere
Sunsite).:

http://dotsrc.org/usenet/

Man bliver registreret gratis, men det kan du læse dig til under
"Registration" som findes midt på siden, og det er meget nemt at blive
registreret. Du vil jo altid have det alternativ, at du stadig kan skrive
gennem kattegruppens hjemmeside når du har lyst.

Fra : Tinka Vera

Dato : 19-09-08 23:28

> [...]
> Hvorfor kommer de indlæg, jeg skriver i diverse tråde, ikke frem? Det
> er temmeligt forvirrende og frustrerende. Hvem er det, man henvender sig

Samme problem her :-/ derfor har jeg stort set opgivet at deltage.
Længere indlæg kan man som oftest få sendt afsted, hvis man skriver i
word og kopierer over, men det virker ikke altid :(

Sidste år kontaktede jeg "webmoster" som forklarede noget med, at det
var fordi jeg brugte hjemmesiden i stedet for en nyhedsserver (var det
vist?). Ren russisk for mig, men måske giver det dig mening.

Med venlig hilsen
Tinka Vera
- Tøm kattebakken ved privat svar