Hvorfor skide min kat plidselig indefor
Fra : Ea Andersen

Dato : 11-09-08 18:40

Er der noget der har nogen forslag til hvad man kan gøre ved en ældre
kat 11 år der pludselig er begyndt at skide inde i vores stue. Han har
siden han var killing gået ud! Det er jo rigtig træls for både ham og so.

Med venlig hilsen
Ea Andersen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Camilla Baird

Dato : 11-09-08 18:48

> [...]
> kat 11 år der pludselig er begyndt at skide inde i vores stue. Han har
> siden han var killing gået ud! Det er jo rigtig træls for både ham og so.

Måske er der kommet en fremmed kat i nabolaget, som ikke vil have din
kat i haven?

Med venlig hilsen
Camilla Baird
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : lh

Dato : 11-09-08 18:51

Han kan være syg eller noget gør ham utryg udenfor. Han er jo ved at være en
ældre herre, så et besøg hos dyrlægen ville jeg da nok overveje.

lh

Fra : ager

Dato : 11-09-08 19:46

> [...]
> kat 11 år der pludselig er begyndt at skide inde i vores stue. Han har
> siden han var killing gået ud! Det er jo rigtig træls for både ham og so.

Hvad med at forære din kat en bakke? -hvis han da ikke har en..
ældre dyr ænder ofte adfærd, så måske har han det bedst med den løsning?

Mvh. Marie

Fra : Tove Krieger

Dato : 11-09-08 21:05

In news:gabp1p$2d1n$1@newsbin.cybercity.dk,
ager <big@city.dk> typed:
> [...]
>
> Hvad med at forære din kat en bakke? -hvis han da ikke har en..
> ældre dyr ænder ofte adfærd, så måske har han det bedst med den

Hvis du ikke (som Marie skriver) har en bakke, så synes jeg også at du
hurtigst muligt skal give ham én. Det er muligvis fordi noget skræmmer han
udenfor, at han går ind og besørger på gulvet.

Selvom mine katte altid har kunnet gå ud i haven og på de omkringliggende
marker om dagen, har jeg altid haft en bakke inde i huset, og én i
kattegården til om aftenen. Han er sikkert heller ikke stolt ved det han
gør, for jeg er sikker på at han ved at det er forkert, og jeg tror også at
han hurtigt vil vænne sig til at bruge bakken, selvfølgelig igen under den
forudsætning, at han ikke allerede har en.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats