mærkning indendøre :-((
Fra : Majbritt Haagensen

Dato : 08-09-08 02:44

Hej gruppe

Uha nu har jeg godt nok fået et stort problem på halsen min 3 årige
hunkat er begyndt at afmærke rundt omkring i vores lejlighed, og det er godt
nok slemt. puha hvor det bare stinker. Hun er neutraliseret så det kan ikke
være løsningen på problemet, men jeg regner med at hun måske er stresset af
de andre hankatte hun bor sammen med. Der har ikke været noget før, men jeg
tager mig jo af efterladte og herreløse katte, og vi fik for et par måneder
siden en 3 mdr gammel hunkilling hjem og bo, jeg tror faktisk at det
startede der..kan det mon passe, for jeg har haft utallige katte både store
og små boende til de kunne ompladseres ...det skal nævnes at den lille
hunkat som boede her til i onsdags var en lille "tryner" hun var IKKE bange
af sig og gik bare til dem alle...

Hvad f..... skal jeg gøre ? det er uholdbart, og et nyt hjem har tidligere
været prøvet uden held, hun kom hjem efter 2 måneder...er det aflivning ?
jeg er villig til at prøve alt, men det er grænser for hvor længe, det
lugter meget slemt og min mand er temmelig ked af det hele, for vores
lejlighed har han lige sat istand med nye møbler og nye TÆPPER..(( dem
hun tisser på.....

Hilsen Majbritt

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 08-09-08 10:33

"Majbritt Haagensen" <maajer@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lugter meget slemt og min mand er temmelig ked af det hele, for vores
> lejlighed har han lige sat istand med nye møbler og nye TÆPPER..(( dem

hej Majbritt

det lyder bestemt ikke rart - jeg går ud fra, at I har fået undersøgt hendes
urin, så det ikke er på grund af en infektion, hun er blevet urenlig.
Hvis den er i orden, ved jeg ikke, hvad I skal gøre, udover at beskæftige
jer ekstra meget med hende, hvis det er den "fremmede" kat, der har været
årsagen.

Venlig hilsen, Anelise