Ang. din kattelem, Kari
Fra : Kate

Dato : 07-09-08 17:57

Det var fordi jeg lige skulle have et par småting på plads. Jeg er jo
overrasket over at man kan lave sådan en i en rude.
Men nu det med at gøre det. Hvad skal jeg spørge glarmesteren om? Jeg
mener, kan en glarmester gøre det eller skal jeg søge efter en med
specielle kundskaber?

--
Kate

gerne ældre.

Fra : Kari Eiffert

Dato : 07-09-08 19:09

"Kate" <doughnut@oliwer.invalid> wrote in message
> [...]
> Men nu det med at gøre det. Hvad skal jeg spørge glarmesteren om? Jeg
> mener, kan en glarmester gøre det eller skal jeg søge efter en med

hej Kate

Nå det var det det handlede om

Jo ser du. Vi bestilte vinduerne ved vores tømrer. Og han snakkede så med
dem, der lavede dem.
Men jeg vil da tro at du skal have fat i en glarmester, eller en der har med
vinduer at gøre, og spørg om han kan sætte en kattelem i ruden uden den
punkterer? Du kan sikkert se i dine vinduer at der er sådan noget metal
imellem de to ruder i kanten? Det er det der holder den tæt. Det er det
samme de har puttet rundt i hullet ved kattelemmen.Det er svært at forklare,
men jeg håber du forstår mig Held og lykke med det i hvert fald.

MVH Kari

Fra : Kate

Dato : 08-09-08 15:07

"Kari Eiffert" <kari.eiffert.nospam@mail.dk> wrote in

> hej Kate
>
> Nå det var det det handlede om

Ja, det var det nemlig det med den kattelem spøger jo. Ferien gik
uden jeg fik gjort noget ved det, men nu skal det være inden det bliver
alt for koldt.

> [...]
> der holder den tæt. Det er det samme de har puttet rundt i hullet
> ved kattelemmen.Det er svært at forklare, men jeg håber du forstår

Okay, jeg prøver at ringe til den lokale i første omgang og så må jeg
jo udvide territoriet indtil jeg finder en der kan
Tak for hjælpen.

--
Kate

gerne ældre.

Fra : Tove Krieger

Dato : 08-09-08 15:50

In news:Xns9B13A3EB7A12Bdoughnutoliwerinvali@130.225.247.90,
Kate <doughnut@oliwer.invalid> typed:

> Okay, jeg prøver at ringe til den lokale i første omgang og så må jeg
> jo udvide territoriet indtil jeg finder en der kan

Glarmesteren i Jyderup ville være et godt bud. Ham har jeg brugt flere
gange.
--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Kate

Dato : 08-09-08 22:07

"Tove Krieger" <minimiv@privat.dk> wrote in

> In news:Xns9B13A3EB7A12Bdoughnutoliwerinvali@130.225.247.90,
> Kate <doughnut@oliwer.invalid> typed:

> Glarmesteren i Jyderup ville være et godt bud. Ham har jeg brugt
> flere gange.

okay. Jamen, tak, Tove. Jeg præver at ringe dertil i morgen. Det ville
jo være skønt at få lavet det snart.
Gad vidst om kaninen også kan finde ud af at benytte kattelemmen

--
Kate

gerne ældre.

Fra : Kari Eiffert

Dato : 09-09-08 08:46

> [...]
> jo være skønt at få lavet det snart.
> Gad vidst om kaninen også kan finde ud af at benytte kattelemmen

Jeg håber da virkelig det lykkes for dig. Og kaninen skal da bare have en
lækker gulerod på den anden side

Mvh Kari

Fra : Kate

Dato : 09-09-08 20:05

> Jeg håber da virkelig det lykkes for dig. Og kaninen skal da bare
> have en lækker gulerod på den anden side

Kamen, jeg er ikke helt sikker på at jeg synes han skal lære det. Nå,
men den tid den glæde

--
Kate

gerne ældre.