altså den kat..
Fra : ager

Dato : 06-09-08 09:56

-Ja Harald selvfølgelig.. (-;
Vi har indgået en aftale om at passe en hund et par dage om ugen fast
fremover, en sød tæve der har kat hjemme.
Men at have en katteven derhjemme er jo ikke ensbetydende med, at alle katte
falder i god smag, jeg kan da bare se på mine egne vovser, nabokattene får
da en tur tilbage hvor de kom fra, mens vore egne misser er fuldstændig inde
i flokken.
Nå men frig kom på besøg torsdag, for at vi kunne se hvordan hun reagerede
på hele menageriet.

hundenene var der som forventet intet med, og raggieren blev der snust til,
Anton var ligeglad og Albert synes hun var grim og dum og gik stille sin
vej.
Harald blev lukket ind, og han gik direkte hen til hunden, satte sig foran
hende, og vurderede hende fra top til tå, hun virkede nærmest paralyseret
over hans opførsel.
Så gik hen helt hen til hende, og gned sig godt og grundigt op ad hende,
hele vejen rundt. Tæven sad stadig helt paralyseret.. Så gik Harald stille
og roligt igen.. og det var det!.
Han imponerer mig gang på gang med hans stål-psyke, han har altså sådan en
udstråling som til tider kan være nærmest skræmmende.. gad vide hvad han har
været i sit tidligere liv.. LOL..

Mvh. Marie

Fra : Tove Krieger

Dato : 06-09-08 11:16

In news:g9tgj4$31kb$1@newsbin.cybercity.dk,
ager <big@city.dk> typed:
> [...]
> sådan en udstråling som til tider kan være nærmest skræmmende.. gad
> vide hvad han har været i sit tidligere liv.. LOL..

LOL Harald er altså bare.........Harald. Han er helt åbenbart en ener i
katteverdenen, og man kan altså ikke lade være med at beundre ham. Intet
under at han er så afholdt som han er, men han er jo også gruppens mascot og
det siger jo en hel del. Han har prøvet meget i sit korte liv, og nu ser det
da ud til at han har fundet meningen med tilværelsen. Dejligt at det lige
netop var jer han valgte.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : ager

Dato : 08-09-08 08:03

"Tove Krieger" <minimiv@privat.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> og det siger jo en hel del. Han har prøvet meget i sit korte liv, og nu
> ser det da ud til at han har fundet meningen med tilværelsen. Dejligt at

Ja, han har da været det hele værd, bestemt!.
Jeg har bare aldrig oplevet en kat, med sådan et sind og selvsikkerhed.

Mvh. Marie

Fra : Kate

Dato : 07-09-08 17:53

"ager" <big@city.dk> wrote in

> Harald blev lukket ind, og han gik direkte hen til hunden, satte
> sig foran hende, og vurderede hende fra top til tå, hun virkede
> nærmest paralyseret over hans opførsel.

Hahahaha, han må altså være hele besværet værd, den kat Han har da
personlighed ud over det sædvanlige

--
Kate

gerne ældre.

Fra : ager

Dato : 08-09-08 08:09

"Kate" <doughnut@oliwer.invalid> skrev i meddelelsen
> "ager" <big@city.dk> wrote in

> Hahahaha, han må altså være hele besværet værd, den kat Han har da
> personlighed ud over det sædvanlige

Hele besværet værd, bestemt!
Min datter på 11 lige om snart.. og Harald, kappes om at komme først i seng
om aftenen, Harald skal først for at få den bedste plads, og Caroline vil
først for hun gerne vil kunne være i sin seng,(hun nænner ikke at flytte ham
væk) og så skal polarræven findes (en grå langhåret polarræv-bamse)og så
skal der "babses bamse" og han FORLANGER at hun skal nusse ham grundigt
samtidig, ellers skal han nok minde hende om det.. LOL..
Han ælter og sutter på den her stakkels bamse og spinder og har sig.. det er
kun polarræv der duer, de resterende 880 bamser duer ikke.. underlig mani...
(-;
Raggierne kommer så når Harald er gået, og så ligger de pænt i fodenden,
eller ved hovedpuden og spinder godnatsang..
Mvh. Marie

Fra : Tove Krieger

Dato : 08-09-08 10:54

In news:ga2j39$1ss2$1@newsbin.cybercity.dk,
ager <big@city.dk> typed:

> [...]
> bamse og spinder og har sig..
> det er kun polarræv der duer, de resterende 880 bamser duer ikke..

Den mani er der mange katte der har. Min allerførste kat var vildt forelsket
i min dyre, bløde natkjole, og da jeg var blevet træt af at blive
gennemæltet og oversuttet når vi skulle sove, så valgte jeg at overlade ham
natkjolen, som lå sammenlagt ved siden af min hovedpude. Den blev flittigt
brugt, og han blev da også begravet indsvøbt i den da han gik bort.

> Raggierne kommer så når Harald er gået, og så ligger de pænt i
> fodenden, eller ved hovedpuden og spinder godnatsang..

Man har vel gode manerer når man er en raggie.

Fra : ager

Dato : 08-09-08 15:48

> [...]
> overlade ham natkjolen, som lå sammenlagt ved siden af min hovedpude. Den
> blev flittigt brugt, og han blev da også begravet indsvøbt i den da han

det er sjovt, hvad er det mon der gør det?, jeg ved godt at denne mani med
at ælte og sutte kan hænge sammen med at de er blevet taget for tidligt væk
fra deres mor, men hvorfor så en bestemt ting?, hvorfor lige den natkjole,
eller lige den bamse?, det er lidt spøjst synes jeg!

> Man har vel gode manerer når man er en raggie.

Det har man nemlig!, høflighed og pli!. Noget Harald nok aldrig får.. LOL.

Mvh. Marie

Fra : Kate

Dato : 08-09-08 15:04

"ager" <big@city.dk> wrote in

> [...]
> på den her stakkels bamse og spinder og har sig.. det er kun
> polarræv der duer, de resterende 880 bamser duer ikke.. underlig

LOL
Tak for wet godt grin..... Det må være skønt at være hos jer

--
Kate

gerne ældre.

Fra : ager

Dato : 08-09-08 15:46

> "ager" <big@city.dk> wrote in

> LOL
> Tak for wet godt grin..... Det må være skønt at være hos jer

lad mig sige det sådan, vi keder os aldrig! LOL..

Mvh. Marie

Fra : Kate

Dato : 08-09-08 22:06

"ager" <big@city.dk> wrote in news:ga3dri$26n1$1@newsbin.cybercity.dk:

> lad mig sige det sådan, vi keder os aldrig! LOL..

Nej, det tror jeg på

--
Kate

gerne ældre.

Fra : Siri

Dato : 07-09-08 20:19

> [...]
> udstråling som til tider kan være nærmest skræmmende.. gad vide hvad han

Hvad han har været? Zen-master sæføli
Viking - Terapeut - Lama
Den enorme sjælsro og uforfærdet hvilen i sig selv - han må være meget
tæt på Nirvana!
Skønne Harald! Husk nu at holde os opdaterede med fotos af den store
personlighed og hans - tja, venner?
Med venlig hilsen
Siri & braksnude-bamserne
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Coppi

Dato : 07-09-08 22:03

Hej.

ÅÅHHH, jeg klapper mig på maven, hvor er han skøn.

Jeg kan lige se ham for mig , men hvordan kunne du selv holde masken.

Harald Holddaop.

Coppi

Fra : ager

Dato : 08-09-08 08:14

"Coppi" <annie321@privat.dk> skrev i meddelelsen
> Hej.
>
> ÅÅHHH, jeg klapper mig på maven, hvor er han skøn.
>
> Jeg kan lige se ham for mig , men hvordan kunne du selv holde masken.

Det er også det der holder humøret igang, og derfor jeg elsker at have dyr
omkring mig, de giver så uendeligt meget!.
Vi har sandelig ligget flade utallige gange over ham, han har også en mani
med at vaske vores cairn terrier, de to er jo bedste-venner, så ind i mellem
er der storvask, og sikke et saligt udtryk sådan en hund kan have, når sådan
en ru kattetunde rigtigt kommer ind i hjørnerne i ørene -uhhhhh det er godt!

Mvh. Marie

Fra : ager

Dato : 08-09-08 08:11

"Siri" <medetsmilKATTE@BAKKEyahoo.dk> skrev i meddelelsen
> har
>>

> Hvad han har været? Zen-master sæføli
> Viking - Terapeut - Lama
> Den enorme sjælsro og uforfærdet hvilen i sig selv - han må være meget
> tæt på Nirvana!

GGG.. ja noget i den stil!.

> Skønne Harald! Husk nu at holde os opdaterede med fotos af den store
> personlighed og hans - tja, venner?

Ja, jeg ved det, jeg må se at få taget mig sammen, skulle egentlig også få
lavet en ny hjemmeside, MIN egen hjemmeside.. (-;

Mvh. Marie

Fra : Siri

Dato : 10-09-08 17:07

> ager skrev:
> Ja, jeg ved det, jeg må se at få taget mig sammen, skulle egentlig også få
> lavet en ny hjemmeside, MIN egen hjemmeside.. (-;
> Mvh. Marie

Jaaaaa det skulle du, hep hep og heja
Det ville være skønt - med masser af plads til kattefotos!
Du må da have nogle nye liggende af skønsakken?
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar