godt foder?
Fra : Pia Byman

Dato : 05-09-08 16:18

Det finns så meget forskelligt katte-foder, så jeg blir helt förvirred.
Kan i anbefale något godt.

Med venlig hilsen
Pia Byman
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Bjarne

Dato : 05-09-08 17:43

Pia Byman skrev:
> Det finns så meget forskelligt katte-foder, så jeg blir helt förvirred.
> Kan i anbefale något godt.

Forskellige varianter af Happy Cat fra www.zooplus.de

vh

Bjarne

Fra : Sabina H.

Dato : 05-09-08 18:19

"Pia Byman" <pia_bymanKATTE@BAKKEhotmail.com> wrote in message
> Det finns så meget forskelligt katte-foder, så jeg blir helt förvirred.
> Kan i anbefale något godt.

jeg fodrer kun med Royal Canin, (www.royalcanin.dk ) men i princippet vil
ethvert godt og lødigt "special"foder kunne gøre tricket...
det handler om ikke bare at købe "kattemad" men kattemad til DIN kat...

tag stilling til hvad type kat du har:
killing/voksen
ude/inde (eller begge dele)
langhåret/korthåret
neutraliseret/fertil
og så videre og så videre...

når du har fået klarlagt det, kan du gå ind og se på dine muligheder der
passer specifikt til din kat...
bemærk at for visse fodertyper er der forskellige muligheder til en type
kat, og så handler det bare om hvad din kat synes bedst om...

mange af de gode mærker har små 400g poser, så du kan teste et par
forskellige inden du vælger et bestemt....
husk iøvrigt at det godt kan være fint for katten at man indimellem
varierer, feks hvis man har langhårede katte, kan det være godt at skifte
lidt når det er fældesæson og lign...

--
Knus,
Sabina