Kattebakke søges
Fra : Martin Schou

Dato : 05-09-08 15:43

Hej
Søger en virkelig god kattebakke hvor gruset ikke flyver ud på gulvet.
Har i øjeblikket en model der hedder Bella fra zoozity, og der lægger gruset
sig i en rille i døren og det falder så ned lige foran døren når den bliver
vippet åben.
Bruger extreeme classic som grus.
Mvh. Martin

Fra : Ukendt

Dato : 05-09-08 15:57

"Martin Schou" <nospam@nu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Har i øjeblikket en model der hedder Bella fra zoozity, og der lægger
> gruset sig i en rille i døren og det falder så ned lige foran døren når

Nu er det godt nok en lukket bakke du søger.
Men mine 2 MCO har et plastik baby badekar som bakke på toilettet.

Det spiser 20 L grus og så er det fyldt 1/3 del op.
Der ryger lidt grus ud, men jeg tror merer det er fordi deres vand står i
brusekabinen.
Og når de har drukket med poterne og går på bakken bagefter ja så hænger
der lidt grus ved.

Mvh Allan

Fra : ^#^^*

Dato : 05-09-08 16:43

Martin Schou wrote:
> [...]
> Har i øjeblikket en model der hedder Bella fra zoozity, og der lægger
> gruset sig i en rille i døren og det falder så ned lige foran døren

Fjern klappen, det er også bedre for katten...

Fra : Kari Eiffert

Dato : 05-09-08 18:54

"Martin Schou" <nospam@nu.dk> wrote in message
> [...]
> Har i øjeblikket en model der hedder Bella fra zoozity, og der lægger
> gruset sig i en rille i døren og det falder så ned lige foran døren når

Vi er helt vildt glade for vores Gimpet kattebakke. Den er enkel og vi har
haft den i 6 år uden den har fejlet det mindste. Den koster ca 126 kr her:
http://www.zooplus.de/shop/katzen/katzentoilette/haubentoiletten/3840

Mvh Kari

Fra : ager

Dato : 06-09-08 08:24

"Kari Eiffert" <kari.eiffert.nospam@mail.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> haft den i 6 år uden den har fejlet det mindste. Den koster ca 126 kr her:

Ja, sådan en har misserne her også, og den virker upåklageligt, den er ret
høj i det, så det er minimalt hvad de hiver udenfor af grus.

Mvh. Marie

Fra : Martin Schou

Dato : 06-09-08 11:27

> [...]
> haft den i 6 år uden den har fejlet det mindste. Den koster ca 126 kr her:

Den vil jeg prøve at bestille :)

Fra : Martin Schou

Dato : 06-09-08 11:51

Forreten er der nogen af jer der bruger sådan en måtte eller bakke til at
lægge foran kattebakken til at samle de grus som kommer ud alligevel ?
For kunne måske finde på at købe sådan en også hvis nogen har erfaring med
nogen af den slags.
Mvh. Martin

Fra : Tove Krieger

Dato : 06-09-08 12:10

In news:48c26078$0$17680$9a6e19ea@unlimited.newshosting.com,
Martin Schou <nospam@nu.dk> typed:
> [...]
> til at lægge foran kattebakken til at samle de grus som kommer ud
> alligevel ? For kunne måske finde på at købe sådan en også hvis nogen

Jeg havde før i tiden en stor bakke som kattebakken stod i. Jeg fjernede den
igen, da jeg syntes at det var mere besværligt. Nu bruger jeg min
uundværlige håndstøvsuger, hvis der skulle finde på at komme en smule
udenfor. Det er altså meget nemmere.

Hvis du vælger bakken fra Zooplus tror jeg ikke, at der vil komme
nævneværdigt med grus uden for bakken. Jeg har selv en lukket kattebakke med
en lem i, og den virker fortrinligt her.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Kari Eiffert

Dato : 06-09-08 12:40

> [...]
> lægge foran kattebakken til at samle de grus som kommer ud alligevel ?
> For kunne måske finde på at købe sådan en også hvis nogen har erfaring med

Vi har en gammel tæpperest foran. Kan ikke se hvorfor man skal bruge masser
af penge, hvis man alligevel har et stykke liggende. Der vil jo altid komme
noget med ud på poterne

Mvh Kari

Fra : Martin Schou

Dato : 17-09-08 11:09

> [...]
> Har i øjeblikket en model der hedder Bella fra zoozity, og der lægger
> gruset sig i en rille i døren og det falder så ned lige foran døren når

Nå så modod jeg kattebakken.
Men er lidt skuffet for der er jo hverken kulfilter eller dør med ?
Især den manglende dør er træls for havde jeg vidst det havde jeg ikke købt
denne model.
Mvh. Martin

Fra : ager

Dato : 18-09-08 13:47

"Martin Schou" <nospam@nu.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Men er lidt skuffet for der er jo hverken kulfilter eller dør med ?
> Især den manglende dør er træls for havde jeg vidst det havde jeg ikke

næ, det er der nu heller ikke vist på billedet eller beskrevet i produkt
infoen.
mine erfaringer med døren er at de hænger i med halen og vægrer sig mod at
bruge bakken, jeg skiftede netop til denne model af den årsag, samt at denne
model er noget større, hvad der passer mine kampvogne fint.
Den gamle bakke havde både dør og filter, men hvor stor virkning det filter
har, ved jeg nu ikke, synes ikke at kunne mærke nogen forskel.
bakken bliver renstet dagligt, så hverken jeg eller gæster bemærker at her
er kattebakke. (i stuen).

Mvh. Marie