Kan lige se Gia ligge her Siri
Fra : Kari Eiffert

Dato : 05-09-08 08:50

Jeg så den her katteseng
http://www.zooplus.de/shop/katzen/katzenbetten_katzenkissen/katzenbett/aussergewoehnliches/100399

Og tænkte da straks på Prinsesse (eller er det dronning?) Gia *fnis* Det er
da lige noget for din lille braktud Eller ikke?

Mvh Kari

Fra : Kate

Dato : 05-09-08 16:40

"Kari Eiffert" <kari.eiffert.nospam@mail.dk> wrote in

> [...]
>
> Og tænkte da straks på Prinsesse (eller er det dronning?) Gia
> *fnis* Det er da lige noget for din lille braktud Eller ikke?

Hehehe, den ku' jeg have set Doughnut i

> Mvh Kari

Øhh, har du modtaget en mail fra mig igennem hjemmesiden?

--
Kate

gerne ældre.

Fra : Kari Eiffert

Dato : 05-09-08 18:31

> Øhh, har du modtaget en mail fra mig igennem hjemmesiden?
>
> --
> Kate

Næææ skulle jeg have det?

Mvh Kari

Fra : Kate

Dato : 07-09-08 15:11

> Næææ skulle jeg have det?

Ja
Jeg sender dig en mail senere.

--
Kate

gerne ældre.

Fra : Kate

Dato : 07-09-08 17:54

Kate <doughnut@oliwer.invalid> wrote in

> "Kari Eiffert" <kari.eiffert.nospam@mail.dk> wrote in

> Ja
> Jeg sender dig en mail senere.

Nå, den fik jeg lige i hovedet igen. Jeg må oprette et indlæg selv.

--
Kate

gerne ældre.

Fra : Kari Eiffert

Dato : 07-09-08 19:10

"Kate" <doughnut@oliwer.invalid> wrote in message
> Kate <doughnut@oliwer.invalid> wrote in

> Nå, den fik jeg lige i hovedet igen. Jeg må oprette et indlæg selv.
>
> --
> Kate

Det er da mærkeligt. Gad vide hvad der går galt?

Mvh Kari

Fra : Siri

Dato : 07-09-08 20:01

> [...]
> Og tænkte da straks på Prinsesse (eller er det dronning?) Gia *fnis* Det er
> da lige noget for din lille braktud Eller ikke?

Prinsesse? Dronning?? Næh, lille Gia med de skæve øjne er da naturligvis
en kejserinde, ligesom i Kina!
Og indrømmet - det er en fin katteseng, der godt kunne friste.... Men
dels er den sikkert dyr (har ikke tjek på omregningen) og dels er jeg
ikke netshopper.
Før Gia flyttede ind hos mig, begyndte hun med K og hed noget i retning
af Kina. Hendes skrå øjne og eksotiske afstamning, samt hendes væsen a
la 'Jeg ved sandelig godt, hvad jeg selv vil, og når det passer mig!' -
det fik mig til, allerede mens jeg mailede med de daværende ejere, der
søgte nyt hjem til hende, at kalde hende 'den lille kejserinde' -
møgforkælet og egensindig De tog det endda selv op, og fortalte,
hvordan de efter hendes flytning herover spurgte hinanden 'Nå, hvordan
tror du "Kejserinden" har det?'
Fint, kunne jeg jo berette, og fortsat fint. Selvstændig personlighed
fuld af charme, nedlader sig nådigt til kærlig op- og be-værtning.
Kalder imperativt, hvis der ikke er service, når det passer Madame
Madame vælger så selv at sove de sjoveste steder: Midt på stuegulvet.
Omme bag gardinet ved skabet. Midt i sengen ved siden af mig (meget
applauderet af slaven via nus og kæl). Ude på toiletlåget.
Kejserlig?
Kejserligt bims og mis, er nok sandheden.
Samt al hendes elskelighed - min nusse-skatte-pige Gia
Med venlig hilsen
Siri, opvarterske for kejserinde Gia den stolte
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Kari Eiffert

Dato : 07-09-08 20:48

> Prinsesse? Dronning?? Næh, lille Gia med de skæve øjne er da naturligvis
> en kejserinde, ligesom i Kina!

Nå ja selvfølgelig Hvad tænker jeg da på!
> Og indrømmet - det er en fin katteseng, der godt kunne friste.... Men
> dels er den sikkert dyr (har ikke tjek på omregningen) og dels er jeg
> ikke netshopper.

Sølle 600 kr! Så er den vidst også betalt!

> [...]
> fuld af charme, nedlader sig nådigt til kærlig op- og be-værtning.
> Kalder imperativt, hvis der ikke er service, når det passer Madame

Katte kan da ikke blive for forkælede. Eller kan de? Ej ikke her i huset i
hvert fald. Men vi kan jo også sagtens, for de kræver ikke andet end
opmærksomhed. Nå ja og måske at sønnen ikke altid kravler grinende efter
dem. Men hvis det er så slemt kan de jo bare fise i kælderen. Og det gør de
ikke, så lidt sjovt er det vel

> [...]
> Kejserlig?
> Kejserligt bims og mis, er nok sandheden.
> Samt al hendes elskelighed - min nusse-skatte-pige Gia

Nå jamen så er det jo ikke særligt slemt at give 600 kr for noget, der højst
sandsynligt overhovedet ikke bliver brugt Og hun er da ikke tosset. Hun
er jo bare end kat.