Søger kattelem der ikke har gennemsigtig l~
Fra : Heidi [Miver, Mulle ~

Dato : 02-09-08 08:25

Skulle nogen lige inde med sådan én, jeg kan købe eller ved hvor jeg
kan købe den, så skrive venligst til mig.
(Jeg kan kun finde dem med gennemsigtig luge)

Den skal helst være i Small, men det er ikke et krav.
mail venligst til heidi.tengstedt.hansen[FJERNDETTE]@coop.dk
eller telefon 51901718

Med venlig hilsen
Heidi [Miver, Mulle og Bajse-Lejses mor]

Fra : Jens

Dato : 03-09-08 13:12

<Heidi [Miver>; "Mulle og Bajse-Lejses mor]" <zasha_xKATTE@BAKKEhotmail.com>
wrote in message news:yIKdnW4vk9vcdyHVnZ2dnUVZ8vqdnZ2d@giganews.com...
> [...]
> eller telefon 51901718
>

> Med venlig hilsen
> Heidi [Miver, Mulle og Bajse-Lejses mor]

Køb en ½ meter sort plastfolie (bruges normalt som hyldepapir) med klister
på bagsiden (hos en farvehandler) og klister det på begge sider af den
gennemsigtige lem

/jens

Fra : Heidi, Miver, Mulle ~

Dato : 05-09-08 21:43

<klip> Køb en ½ meter sort plastfolie (bruges normalt som hyldepapir) med
klister
> på bagsiden (hos en farvehandler) og klister det på begge sider af den
> gennemsigtige lem
>
> /jens
</klip>

Jo, det ville jeg også have gjort, men fik lige et link i næste tråd og har
købt en der med ugennemsigtig luge :)
Men tak for tippet :)

/Heidi
http://choco.dk

Fra : Gertrud Hovgaard

Dato : 03-09-08 19:42

> [...]
> eller telefon 51901718
>

> Med venlig hilsen
> Heidi [Miver, Mulle og Bajse-Lejses mor]

Her har jeg købt min http://www.tool-net.dk/shop/kattelem-261c1.html

Med venlig hilsen
Gertrud Hovgaard
- Tøm kattebakken ved privat svar