Søger kattelem der ikke har gennemsigtig l~
Fra : Heidi [Miver, Mulle ~

Dato : 02-09-08 08:25

Skulle nogen lige inde med sådan én, jeg kan købe eller ved hvor jeg
kan købe den, så skrive venligst til mig.
(Jeg kan kun finde dem med gennemsigtig luge)

Den skal helst være i Small, men det er ikke et krav.
mail venligst til heidi.tengstedt.hansen[FJERNDETTE]@coop.dk
eller telefon 51901718

Med venlig hilsen
Heidi [Miver, Mulle og Bajse-Lejses mor]

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 02-09-08 11:29

<Heidi [Miver>; "Mulle og Bajse-Lejses mor]" <zasha_xKATTE@BAKKEhotmail.com>
skrev i en meddelelse news:_5KdnUrCKKygdyHVnZ2dnUVZ8v6dnZ2d@giganews.com...
> [...]
> eller telefon 51901718
>

> Med venlig hilsen
> Heidi [Miver, Mulle og Bajse-Lejses mor]

Undskyld, Heidi, men jeg hægter mig lige på tråden, for jeg er ude efter en
så solid kattelem, at mine (små og spinkle) tortietøser ikke kan bryde
igennem den, når den er låst

Jeg har nu to gange oplevet, dels at Mille har "boret" sig igennem en låst
lem, og dels har hun fornyligt direkte splittet hele indretningen, sådan at
både lågen (der var yderligere "sikret" med to stykker gaffatape) og kanten,
den skulle sidde fast i, lå løst på køkkengulvet (

Jeg har købt de to lemme på loppetjansen, og der påstår de, at det ikke kan
lade sig gøre, men jeg har altså selv overværet det.

Kender I nogle ind- og udbrudssikre kattelemme ?

Venlig hilsen, Anelise

Fra : Heidi, Miver, Mulle ~

Dato : 05-09-08 21:45

<klip>> Undskyld, Heidi, men jeg hægter mig lige på tråden, for jeg er ude
efter en
> så solid kattelem, at mine (små og spinkle) tortietøser ikke kan bryde
> igennem den, når den er låst
....'
> Kender I nogle ind- og udbrudssikre kattelemme ?
>
> Venlig hilsen, Anelise

Du er velkommen :)
Jeg har aldrig oplevet mine katte bryde igennem de 2 kattelemme jeg har, jeg
tjekker lige hvad mærke det er, når det bliver lyst og vender tilbage
imorgen

/Heidi
http://choco.dk

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 05-09-08 23:01

"Heidi, Miver, Mulle og BajseLejse's mor" <zasha_xFJERNDETTE@hotmail.com>
skrev i en meddelelse news:g9s5p2$2dl4$1@newsbin.cybercity.dk...
> [...]
> jeg tjekker lige hvad mærke det er, når det bliver lyst og vender tilbage

Tak for det.
mvh Anelise

Fra : Heidi, Miver, Mulle ~

Dato : 09-09-08 22:04

<klip>> Undskyld, Heidi, men jeg hægter mig lige på tråden, for jeg er ude
> mvh Anelise

Beklager det sene svar, det er en Cat Mate, 4 vejs kattelem. Hvis den bliver
rigtigt monteret nægter jeg at tro den kan brydes op. Mulle har forsøgt uden
held og han vejer/vejede næsten 7 kg. dengang (han har tabt sig efter han
har fået konstateret sukkersyge)

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 10-09-08 12:58

skrev i en meddelelse news:ga6ocb$d3e$1@newsbin.cybercity.dk...

> [...]
> forsøgt uden held og han vejer/vejede næsten 7 kg. dengang (han har tabt
> sig efter han har fået konstateret sukkersyge)

hej Heidi

den har jeg også haft, men indstillingen af de fire muligheder for klappens
bevægelser fungerede ikke, så derfor købte jeg en Staywell 300 som den
næste, og det var altså den, som tortietøsen Mille brød igennem hele to
gange - og hun er den mindste af mine 4 katte (

Nu har jeg så bestilt denne:

http://www.zooplus.de/shop/katzen/balkon_garten/katzenklappe_und_einbautuer/swing/9744

den er beregnet til maine coon og andre store katte, så jeg krydser fingre
for, at den også kan holde Mille inde. Jeg sætter min lid til, at klappen
kan holdes fast, fordi der er hele to låse på den nederste kant af klappen,
men det må jo komme an på en prøve

mvh Anelise