Tilløbet kat
Fra : Therese Hurton

Dato : 30-08-08 18:47

Hvor omkring Esbjerg/Varde kan man aflevere en tilløbet hunkat, hun har
lige født killinger idag, i min nabos barnevogn. Ingen i området vil
kendes ved den, og vi syns det ville værer trist bare at få dem aflivet...
Kan jeg evt. få svar via e-mail, da det er nemmest for mig? det er
thhahu@yahoo.dk

Med venlig hilsen
Therese Hurton

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 30-08-08 19:08

"Therese Hurton" <thhahuKATTE@BAKKEyahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kendes ved den, og vi syns det ville værer trist bare at få dem aflivet...
> Kan jeg evt. få svar via e-mail, da det er nemmest for mig? det er

Hej Therese

du kan prøve at kontakte Dyrenes Beskyttelse, de nærmeste internater i
forhold til din adresse er Brande og Gram, se nærmere på dette link

http://www.dyrenes-beskyttelse.dk/db/internat.nsf/internaterefternavn/brande!opendocument

eller Kattens Værn

http://www.kattens-vaern.dk/

hvor nærmeste er Randers, Herning og Sønderborg.

Du kan også prøve

www.hittekilling.dk

hvor du kan komme til at tale med kyndige kattemennesker både lørdag og
søndag.

Jeg håber, du kan finde nogen, der kan hjælpe katten og dens killinger, for
jeg synes bestemt heller ikke, at de skal aflives.
Har du mulighed for i ventetiden at tage dem ind og fodre mormissen og give
hende vand eller fløde (ikke mælk, det tåler de fleste katte ikke), ville
det være det bedste.

Held og lykke med projektet.

Venlig hilsen, Anelise

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 30-08-08 19:14

> [...]
> kendes ved den, og vi syns det ville værer trist bare at få dem aflivet...
> Kan jeg evt. få svar via e-mail, da det er nemmest for mig? det er

Hej igen

Her er et direkte link til Hittekillings kontaktpersoner:

http://www.hittekilling.dk/index.php?option=com_content&task=view&id=29&Itemid=47

mvh Anelise