Mine forældres misser...
Fra : Aragorn Elessar

Dato : 27-08-08 22:13

Hej allesammen.

Jeg vil bare gernelig bringe jer en opdatering på mine forældres misser,
som I var så søde at støtte i sin tid med vaccination, neutralisering og
dyrlægeeftersyn fra Tortiekontoen, så ungmisserne (- som de jo var
dengang) kunne blive "køreklare".

Alle tre misser - Pelle, Tam og Silke - har det stadig godt og
stortrives hos mine forældre.
De er alle tre voksne nu, med de rendeture og så videre, der hører til.
De vender dog altid retur - de ved godt hvor de har det godt! - og
Pelle er så den af misserne der er mest tam af de tre dejlige rødder.

Pelle bliver som den eneste af misserne indendørs når jeg kommer på
besøg, og jeg har efterhånden også fået lov til at nusse ham, men han ER
mine forældres kat.
De to andre er stadig lidt sky over for fremmede, så de render ud når
jeg kommer på besøg, men de har det godt alle tre.

Det er så derfor jeg kun kan bringe jer et billede af Pelle - han var jo
den eneste der blev siddende, da jeg kom, så her er han:

http://www.bmwmc.dk/2008/0007pelle.jpg

Mange glade og venlige hilsener

Aragorn.

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk

Fra : Denise

Dato : 27-08-08 22:41

Aragorn Elessar wrote:
> [...]
>
> Det er så derfor jeg kun kan bringe jer et billede af Pelle - han var
> jo den eneste der blev siddende, da jeg kom, så her er han:

Ihh tak for updaten, det er skønt de alle stadig trives og har det fint

--
Hilsen Denise

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 03-09-08 12:01

Denise skrev:
-klip-

> Ihh tak for updaten, det er skønt de alle stadig trives og har det fint

Mmmm, det er nogle dejlige mislinger, det er det altså.

Venlig hilsen

Aragorn.

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk

Fra : Siri

Dato : 29-08-08 13:58

> [...]
> Pelle bliver som den eneste af misserne indendørs når jeg kommer på
> besøg, og jeg har efterhånden også fået lov til at nusse ham, men han ER

Altid dejligt at høre om glade, neutraliserede, velpassede misser
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 03-09-08 12:02

Siri skrev:
-klip-

> Altid dejligt at høre om glade, neutraliserede, velpassede misser
> Med venlig hilsen
> Siri
> - Tøm kattebakken ved privat svar

Jeg syntes bare at I skulle have en opdatering, da det er læææææænge
siden jeg sidst har givet lyd fra mig her.

Venlig hilsen

Aragorn.

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk

Fra : Kate

Dato : 30-08-08 07:53

Aragorn Elessar <Vasco1963@passagen.se> wrote in

> http://www.bmwmc.dk/2008/0007pelle.jpg

Dejligt at de tre stadig har det godt. Han er godt nok blevet en stor
nusselækker kat ham Pelle

--
Kate

gerne ældre.

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 03-09-08 12:03

Kate skrev:
> Aragorn Elessar <Vasco1963@passagen.se> wrote in

> Dejligt at de tre stadig har det godt. Han er godt nok blevet en stor
> nusselækker kat ham Pelle

Det er han, og jeg nød sgu også at få lov til at nusse ham - han er blød
og lækker og en rigtig kælemisse.

Venlig hilsen

Aragorn.

www.bmwmc.dk