Anbefaling af dyrlæge i Esbjerg.
Fra : Michael Døj

Dato : 26-08-08 21:09

Hej i gruppen.

Vi har fået en hankat, der nu er 16 uger.
Han skal have en loppe- og ormekur, samt vaccineres. Dvs. første gang til
dyrlægen.
Er der nogen, der kan anbefale en dyrlæge til dette i Esbjerg?
Vi bor i Hjerting, men det er ikke noget krav.

Med venlig hilsen
Michael Døj

Fra : jytte jensen

Dato : 27-08-08 18:53

Michael Døj <mdGIRAF@dojsELEFANT.dk> skrev:
> [...]
>Er der nogen, der kan anbefale en
>dyrlæge til dette i Esbjerg?
>Vi bor i Hjerting, men det er ikke noget krav.

Østerbyens dyreklinik kan i hvertfald ikke anbefales.

vh
Jytte

Fra : Kirsten

Dato : 04-09-08 20:09

> Østerbyens dyreklinik kan i hvertfald ikke anbefales.
>
> vh
> Jytte

Østerbyens Dyreklinik er også lukket igen, men kan også anbefale Bryndum
samt Esbjerg Dyrehospital.
vh
Kirsten

Fra : Michael Døj

Dato : 28-08-08 22:56

<SNIP alt>

Hej Knudsen og Jytte.

Tak fore Jeres feed-back.
Har I mulighed for at begrunde Jeres kommentarer?

Den ene er god, den anden er ikke... Hvorfor?
På forhånd tak.

Med venlig hilsen
Michael Døj

Fra : jytte jensen

Dato : 02-09-08 19:40

> [...]
>
>Tak fore Jeres feed-back.
>Har I mulighed for at begrunde Jeres kommentarer?
>
>Den ene er god, den anden er ikke... Hvorfor?

Min kat havde fået forstoppelse. De kunne mærke en klump i
hende, men den klump blev aldrig undersøgt.

Efter operationen gik der betændelse i såret. Deltog selv da
dyrlægen lukkede op en gang til. Og han hverken vaskede hænder
eller brugte maske. De er to om klinikken og arbejder/arbejdede
halvdags på et svineslagteri !!! Enhver ved at der er masser at
bakterier og vira osv. på slagterierne.
Min fornemmelse var helt klart at de havde mere forstand på
store dyr som heste køer osv. end på husdyr.

vh
Jytte