FARVEL
Fra : Kim2000

Dato : 24-08-08 17:40

Vores "gamle" kat på 3 år har alle tider være småskør, men blev efterhånden
så gak at den pissede og sked indendørs, overfaldte hunden, kradsede os
andre og selvom vi efterhånden flere gange har sagt nu ryger hun altså, så
var det først i dag (til weekendtakst!!) at det kom. Hun overfaldte
simpelthen naboens killing så slemt at dels var jeg simpelthen nødt til
fysisk at adskille dem (og en tur på skadestuen), dels var killing så
medtaget at den også skulle til dyrlægen. Så uden den store ceremoni blev
misser aflivet, killingen kommer sig, men må humpe rundt med en forbinding.

Kim

Fra : Tove Krieger

Dato : 24-08-08 18:08

In news:48b18ecb$0$15892$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk,
Kim2000 <kim2000@surfer.dk> typed:
> [...]
> dyrlægen. Så uden den store ceremoni blev misser aflivet, killingen
> kommer sig, men må humpe rundt med en forbinding.

Det gør mig ondt at høre, især når hun kun var 3 år. Men det er sikkert den
helt rigtige beslutning du har taget. Der må have været noget galt med hende
mentalt. Det sker jo desværre at nogle dyr har skader af én eller anden art
på hjernen, og så er der ikke anden udvej.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Heidi, Miver, Mulle ~

Dato : 24-08-08 21:21

<klip>> Vores "gamle" kat på 3 år har alle tider være småskør, men blev
</klip>

Hej Kim
Jeg vil give Tove ganske ret, af og til er der bare ingen anden udvej.
Jeg ville dog gerne vide om den eventuelt kunne have fejlet noget fysisk,
altså om dyrlægen havde vurderet den inden denne triste episode?
Godt den lille ikke kom af dage og jeg håber din kat nu har fred i sjælen,
hvor i universte den nu er

Venlig hilsen
Heidi, Miver, Mulle og Bajse-Lejses moar
http://choco.dk
et sødt sted på nettet, der støtter kattene :)

Fra : Kim2000

Dato : 25-08-08 17:12

"Heidi, Miver, Mulle og BajseLejse's mor" <zasha_xFJERNDETTE@hotmail.com>
skrev i en meddelelse news:g8sfql$2ro8$1@newsbin.cybercity.dk...
> [...]
> altså om dyrlægen havde vurderet den inden denne triste episode?
> Godt den lille ikke kom af dage og jeg håber din kat nu har fred i sjælen,

Katten har været til 2 forskellige dyrlæger uden de mente der rent fysisk
var noget galt.

Fra : Heidi, Miver, Mulle ~

Dato : 25-08-08 19:56

<klip> Katten har været til 2 forskellige dyrlæger uden de mente der rent
fysisk
> var noget galt.
</klip>

Ja, det er nok som Kate skriver i næste indlæg, nogle gange bliver katte
psykisk syge uden vi ved hvorfor.
Tak for svaret

Venlig hilsen
Heidi - Miver, Mulle og Bajse-Lejses mor

Fra : Kate

Dato : 25-08-08 09:23

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> wrote in

> [...]
> medtaget at den også skulle til dyrlægen. Så uden den store
> ceremoni blev misser aflivet, killingen kommer sig, men må humpe

Ja, nogen gange må man desværre give gortabt. Det er ikke til at vide
hvad der går galt, men hvorfor skulle dyr ikke kunne blive psykisk
syge? Men at aflive en ung kat og ellers raks kat, er da aldrig rart.
Stakkels mis, hun har sikkert heller ikke haft det godt.

--
Kate

gerne ældre.