Katte-blog
Fra : dpl

Dato : 24-08-08 14:03

Hejsa
For vores killingekøbere og andre interesserede har jeg oprettet en
katte-blog, hvor man kan udveksle historier og læse om en opdrætters
glæder og besværligheder. Det er kun ejere af sevastopol-katte der kan
skrive i den, men man er velkommen til at læse og lægge en kommentar. *smil*

Bla. er der billeder af kattene efter de er flyttet hjemmefra, og jeg er
altid ved at falde på halen, når jeg ser billeder af store pels-tykke
katte, som bare var små uldne håndfulde, da de flyttede.

Se bloggen her: http://dksevastopol.blogspot.com/

Hilsen Dorthe
http://www.sevastopol.dk/

Fra : Heidi, Miver, Mulle ~

Dato : 24-08-08 21:24

"dpl" <dplahrmann@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> altid ved at falde på halen, når jeg ser billeder af store pels-tykke
> katte, som bare var små uldne håndfulde, da de flyttede.

Hej Dorthe :)

Ej, for nogle dejlige billeder og jeg er da totalt imponeret over Borienne,
der har lært forskellige tricks, det er skisme imponerende!

Mange hilsner fra
Heidi, Miver, Mulle og Bajse-Lejses (ja, hun kom så aldrig til at hedde
Sarah alligevel) mor