Norsk skovkat kastrat søger nyt hjem
Fra : Iza Hornum-Pedersen

Dato : 23-08-08 15:42

Malte er blevet placeret hos mig i dag (17.08.08) Jeg kan desværre ikke
beholde ham, da jeg har to katte i forvejen.
Malte er vant til at kunne færdes undendøre i 2 mdr nu, har førhen været
indekat.
Han søger et godt og trygt hjem, hvor han er centrum. Han er vant til at
være alenekat. Men ser ud til sagtens at kunne enes med andre katte. Han
er allerede i dag (19.08.08) begyndt at lege lidt og spise sammen med
mine to andre katte.

Han er født d. 01.06.07
Kastreret
Øremærket
Chippet
Fået sundheds tjek
Er blevet vaccineret d. 08.04.08

De interesserede kan skrive en PB til mig.

[img]http://img383.imageshack.us/img383/262/p8220066na3.jpg[/img]

[img]http://img93.imageshack.us/img93/3931/p8220064hh1.jpg[/img]

Med venlig hilsen
Iza Hornum-Pedersen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 23-08-08 15:49

"Iza Hornum-Pedersen" <angeldelightKATTE@BAKKElive.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Fået sundheds tjek
> Er blevet vaccineret d. 08.04.08
>
> De interesserede kan skrive en PB til mig.

Hej Iza

prøv at sætte Malte på www.vildkat.dk

Den side har skaffet en masse neutraliserede katte nye gode hjem.

mvh Anelise

Fra : Iza Hornum-Pedersen

Dato : 23-08-08 15:51

Hej Det har jeg gjort :)

Fra : Iza Hornum-Pedersen

Dato : 23-08-08 15:52

P.S. Han koster 500 kr.

Fra : Jens

Dato : 24-08-08 18:26

> P.S. Han koster 500 kr.
>

> Med venlig hilsen
> Iza Hornum-Pedersen
> - Tøm kattebakken ved privat svar

Er han "ægte" og hvor i landet befinder han sig

Vi har selv en ægte skovkat - også kastreret han på 2,5 år - han skulle
måske have en legekammerat

Vores "Otto" går ud og ind som det passer ham.

Mvh

Jens v. Århus

Fra : Iza Hornum-Pedersen

Dato : 02-09-08 22:37