OT: Vil du gøre mig en tjeneste?
Fra : Heidi, Miver, Mulle ~

Dato : 23-08-08 13:10

Jeg har jo en lille svaghed for "kampfisk" nemlig bandet "Siamese Fighting
Fish" og de har brug for hjælp til at vinde en afstemning om at blive
opvarmningsband i Pumpehuset til en koncert.

Jeg ville blive frygtelig glad hvis du ville klikke her: og stemme på
Siamese Fighting Fish (der kan afgives stemer hver dag/flere gange)

http://mtv.dk/mtv/?StoryId=68342

Op forhånd undskyld ulejligheden og tusind tak

Mange hilsner fra Heidi
Miver, Mulle og Bajse-Lejses mor

Læs evt. mere om bandet her:

http://sififi.com
http://sififi.dk
og http://radonjica.dk (en side om deres fantastiske forsanger, Mirza fra
Nakskov)

Fra : Siri

Dato : 23-08-08 23:34

> [...]
>
> Jeg ville blive frygtelig glad hvis du ville klikke her: og stemme på
> Siamese Fighting Fish (der kan afgives stemer hver dag/flere gange)

Jamen, det kan du da tro jeg vil, kære.
Hvis du sender mig en mail med linket, så skal jeg rundsende det til
katte-venne-flokken.
Snyd?
Tjah - for mig er alt, hvad der gavner kattene, godt. Stort set, altså,
og en afstemning om at give et band chancen for en opvarmningstjans er
fint med mig, især, hvis det kan gøre Heidi glad
Heidi - sådan i god tid, engang lige før december, så ville jeg være
taknemlig for en Choco-for-kattene info mail - a la giv gaver med hjerte
for kattene, vores venner - så kan jeg rundsende den i tide.
En Choco-fødselsdagsgave-infomail ville også være rar at have liggende i
sine kladder, klar til vennekredsens runde fødselsdage - flytning - nyt
job, ny baby, whatever
Enhver god anledning til at give chokolade, og hjælpe en sød, nødstedt
kat (tegning?)
Tusind tak
Med venlig hilsen
Siri & braksnude-banden
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Heidi, Miver, Mulle ~

Dato : 24-08-08 16:46

<klip> Heidi - sådan i god tid, engang lige før december, så ville jeg være
> [...]
> job, ny baby, whatever
> Enhver god anledning til at give chokolade, og hjælpe en sød, nødstedt

Super idé, jeg laver snarest en chocolade-katte-mail