Så flyttede hun
Fra : Kate

Dato : 22-08-08 14:34

Puha, så har jeg afleveret Doughnut til sin nye familie. Hun tog det
rigtigt pænt, undersøgte hele lejligheden med det samme. Fandt ret
hurtigt bakken og fik den brugt. Gik lidt længere tid før hun fandt
maden, men da hun gjorde var hun ikke i tvivl og spiste straks
et tidspunkt gav Signe Doughnut lidt tørfoder med hånden, hahaha,
Doughtnut ville virkeligt gerne håndfodres. Hun fik da også afmærket
nærmest hele hjemmet inden jeg kørte igen.
Hun virkede ret afslappet, selvfølgeligt på vagt overfor alle de nye
lyde og ting, men slet ikke bange, mere nysgerrig.

Selvom det er lidt trist, så er jeg altså sikker på at jeg har fundet
en god familie til hende og jeg er også overevist om at de nok skal
blive glade for hende.

Det er en god følelese at jeg tror på at Doughnut har fået et godt hjem
uden at skulle føle sig forfulgt af en anden kat.

--
Kate

gerne ældre.

Fra : Ukendt

Dato : 22-08-08 14:44

"Kate" <doughnut@oliwer.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det er en god følelese at jeg tror på at Doughnut har fået et godt hjem
> uden at skulle føle sig forfulgt af en anden kat.

Hej Kate
Vi krydser hvad vi kan, her på matriklen, for at det er det rigtige sted,
Doughnut er flyttet til.

Mvh Allan

Fra : Denise

Dato : 22-08-08 14:55

Kate wrote:
> [...]
>
> Det er en god følelese at jeg tror på at Doughnut har fået et godt
> hjem uden at skulle føle sig forfulgt af en anden kat.

Synes det lyder rigtig godt Kate, så må vi også håbe du ikke kommer til at
savne hende for meget. Ellers har du vel fået besøgsret, hvis det bliver for
slemt.

--
Hilsen Denise

Fra : Tove Krieger

Dato : 22-08-08 15:00

In news:Xns9B029E4E4AF01doughnutoliwerinvali@130.225.247.90,
Kate <doughnut@oliwer.invalid> typed:
> [...]
>
> Det er en god følelese at jeg tror på at Doughnut har fået et godt
> hjem uden at skulle føle sig forfulgt af en anden kat.

Som du beskriver det Kate, så er jeg da helt overbevist om, at Doughnut er
kommet på sin rette hylde. Alene det at hun gik i gang med at undersøge
alting, brugte bakken og gerne ville håndfodres, tyder på at hun nok skal få
det godt i det nye hjem. Hun er nok den type der, ligesom min Mini har det
allerbedst som "enemis" hvor hun er alene om at blive forkælet, og ikke
bliver stresset af andre katte. Lante og Mowgli vil sikkert også kunne mærke
forskellen, og du kan begynde at slappe lidt af, uden at skulle skille dem
ad hele tiden. Gudskelov at det er gået godt.

Pøj pøj til hende (og selvfølgelig også dig) herfra.

--
Venlig hilsen Tove & Mini
Beware of people who dislike cats

Fra : Ukendt

Dato : 22-08-08 15:31

Kate wrote:
> [...]
>
> Det er en god følelese at jeg tror på at Doughnut har fået et godt
> hjem uden at skulle føle sig forfulgt af en anden kat.

Godt at høre at hun straks så sit nye hjem an, og fandt både foder og bakke
tilfredsstillende...
Men rigtig godt for hende at hun nu får eneret på både hjem og Slave(r)
Håber drengene også trives med at de kun er de to nu...

--
Louise

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 22-08-08 16:36

> [...]
>
> --
> Kate
>
> Husk en killing skal være minimum 12 uger før den tages fra sin mor,

hej Kate

dejligt at høre, at hun ser ud til at acceptere sit nye hjem så hurtigt.
Så må du nyde roen i det lille hjem

mvh Anelise

Fra : Kate

Dato : 22-08-08 17:08

Lige et fælles svar til jer alle.

Ja, det var virkeligt en god følelse. Da vi havde været der et par
timer så hun godt nok træt ud, men hun havde jo også været ude på en
timelang køretur først og så kommer hun ind et nyt fremmed sted med nye
lyde og lugte. Hun var flere gange oppe i vindueskarmene, nogle lækre
brede nogen, og i soveværelset, der vender ind mod en dejlig gårdhave
satte hun sig og kiggede ud. Kort før jeg kørte lå hun på ryggen af
sofaen lige bag Signe og lod sig både beundre og nusse, men hun så bare
så træt ud så øjnene blev nærmest små sprækker Først var der en lyd
fra en skraldevbogn nede fra gaden som fik hende til at løfte hovedet
og lidt efter ringede det på dørtelefonen, men hun blev overhovedet
ikke bange for de ting og hun gemte sig slet ikke, hun var bare
nysgerrig. Ved skraldevogn og dørtelefon løftede hun hovedet og kiggede
mod lydene med store øjne, men ikke noget med at være bange. Det var
dejligt at se, for det havde jo været det værste ved at forlade hende,
hvis hun lå under sengen og rystede af angst. Men hele situationen
føltes bare god, så jeg er fortrøstningsfuld.
Indrømmet, jeg har ikke bedt om besøgstilladelse, men jeg har
understreget at sker der noget så de ikke kan have hende så skal hun
her tilbage og vi har da også aftalt at jeg meget gerne vil have
opfølgning på hvordan det går, men nu skal de lige se hinanden an i
weekenden, der skulle Signe være alene med hende, kæresten var udenbys
til mandag, så Doughnut for tid ti at vænne sig til en af gangen i fred
og ro.

Jeg tror nu ikke drengene kommer til at reagere på at hun ikke er her,
men jeg har da mere end en gang taget mig i at kigge mod den øverste
køje i kradsetræet kun for at komme i tanker om at hun jo ikke ligger
der. jo, det er nok mig der har noget at vænne mig til

--
Kate

gerne ældre.

Fra : Siri

Dato : 23-08-08 23:57

> [...]
> føltes bare god, så jeg er fortrøstningsfuld.
> Indrømmet, jeg har ikke bedt om besøgstilladelse,

Kære Kate, det lyder ord til andet, som da Gia flyttede ind hos mig:
Lutter årvågen selvtillid.
Selvfølgelig var der nogle dage, hvor hun gemte sig under sengen. Men om
aftenen den 2. dag kom hun frem, hoppede op i sofaen, og ville snuse
næser.
Det gik bare fremad. Det samme tror og håber jeg på for Doughnut
Mon ikke du snart får en mail om fremgang i at Madame D føler sig tilpas
som eneherskerinde i det nye hjem - det tror jeg.
Hvor må det være svært at måtte omplacere en elsket kat&ven efter flere
år sammen.
Jeg har måttet omplacere, men efter ret kort tid. Alligevel føler jeg
stærke bånd til de to, Belle og Maf, og er glad for at se dem nu og da.
Krydser fingre for forløbet fremover
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Kate

Dato : 24-08-08 09:22

Siri <medetsmilKATTE@BAKKEyahoo.dk> wrote in

> Mon ikke du snart får en mail om fremgang i at Madame D føler sig
> tilpas som eneherskerinde i det nye hjem - det tror jeg.

Jeg fik faktisk en skøn mail i går. Lutter positivitet og glæde,
Doughnut havde vasket sin nye slaves hår og hun fulgte hende hvor hun
ik og stod. Mailen udstrålende bare glæde over min lille pige. Åh, hvor
blev jeg dog glad for den mail, fordi jeg havde jo haft Doughnut i
tankerne hele fredage og også i går selvom jeg var ude og rende.

Jeg er helt overbevist om at Doughnut får det som blommen i et æg og
det er lige hvad hun fortjener

--
Kate

gerne ældre.

Fra : Tove Krieger

Dato : 24-08-08 10:00

In news:Xns9B0469589E35Adoughnutoliwerinvali@130.225.247.90,
> [...]
> i tankerne hele fredage og også i går selvom jeg var ude og rende.
>
> Jeg er helt overbevist om at Doughnut får det som blommen i et æg og

Herligt herligt Kate. Det var også lige det jeg håbede på ville ske. Dejligt
for Doughnut og dejligt for dig, at det hele alligevel "flaskede sig" i
sidste ende.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Kate

Dato : 25-08-08 09:20

"Tove Krieger" <minimiv@privat.dk> wrote in

> Herligt herligt Kate. Det var også lige det jeg håbede på ville
> ske. Dejligt for Doughnut og dejligt for dig, at det hele
> alligevel "flaskede sig" i sidste ende.

Ja, det er dælme dejligt

Tænk, at Dorthes ejet katteproblem for nogle år siden skulle vise sig
så god en idé. Vi er da mange mennesker og ikke mindst katte der er
blevet hjulpet på en skidegod måde

--
Kate

gerne ældre.

Fra : Denise

Dato : 24-08-08 17:51

Kate wrote:
> [...]
> i tankerne hele fredage og også i går selvom jeg var ude og rende.
>
> Jeg er helt overbevist om at Doughnut får det som blommen i et æg og

Hvor lyder det dejligt Kate

--
Hilsen Denise

Fra : Kate

Dato : 25-08-08 09:21

"Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk> wrote in

> Hvor lyder det dejligt Kate

Ja, ikk'?

--
Kate

gerne ældre.

Fra : ager

Dato : 22-08-08 18:12

"Kate" <doughnut@oliwer.invalid> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Det er en god følelese at jeg tror på at Doughnut har fået et godt hjem
> uden at skulle føle sig forfulgt af en anden kat.

Hmm.. jeg føler med dig, men fornemmer også at du inderst inde har det godt
med beslutningen, og har man den fornemmelse er det som regel den rigtige
beslutning man har taget!.
Jeg glæder mig på dine, doughnut`s og den nye families vegne!

Mvh. Marie

Fra : Ragna

Dato : 22-08-08 19:01

Det lyder rigtig godt med Doughnuts nye hjem.
Specielt er det godt, at hun hverken reagerer skræmt på nye lyde eller
gemmer sig under møblerne.
Selv om det er svært for dig at undvære hende, må det alligevel blive en
stor lettelse, at du ikke skal bekymre dig, hver gang du må lade dem være
alene hjemme.

--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : Kate

Dato : 22-08-08 22:07

"Ragna" <rahasNEJ@TAKtdcadsl.dk> wrote in

> Det lyder rigtig godt med Doughnuts nye hjem.
> Specielt er det godt, at hun hverken reagerer skræmt på nye lyde
> eller gemmer sig under møblerne.

Ja, det var også noget jeg var virkeligt glad for. Hun var meget
interesseret i de nye omgivelser.

> Selv om det er svært for dig at undvære hende, må det alligevel
> blive en stor lettelse, at du ikke skal bekymre dig, hver gang du
> må lade dem være alene hjemme.

Ja, jeg er glad for ikke at skulle bekymre mig hele tiden. Jeg har jo
også været utroligt ked af det på Doughnuts vegne, for det er jo ikke
et liv hvis man skal gå rundt og være nervøs hele tiden, og det tror
jeg hun har været det seneste lang stykke tid.

--
Kate

gerne ældre.

Fra : Kate

Dato : 22-08-08 22:05

"ager" <big@city.dk> wrote in

> [...]
> regel den rigtige beslutning man har taget!.
> Jeg glæder mig på dine, doughnut`s og den nye families vegne!

Tak. Det er rigtigt, jeg føler det er helt rigtigt for min søde lille
pige. Derfor er det måske ikke helt så svært som hvis man var i tvivl,
men klart jeg da lige skal sluge det alligevel for det er jo en stor
beslutning at gå af med en så gammel kat.

--
Kate

gerne ældre.

Fra : taina

Dato : 25-08-08 22:42

"Kate" <doughnut@oliwer.invalid> skrev i en meddelelse

> Det er en god følelese at jeg tror på at Doughnut har fået et godt hjem
> uden at skulle føle sig forfulgt af en anden kat.

Mange gange tillykke med det nye hjem Jeg har luret på hende flere gange
og tænkt på, at hun kunne være perfekt til min farmor, der dog ikke er til
at overbevise om, at hun skal have kat Men hvor er det bare dejligt, at
Doughnut tog det så nemt!

mvh. tina

Fra : Kate

Dato : 26-08-08 16:00

"taina" <tinachristoffersen(fjern)@hotmail.com> wrote in

> [...]
> der dog ikke er til at overbevise om, at hun skal have kat Men
> hvor er det bare dejligt, at Doughnut tog det så nemt!

Ja, jeg er også både glad og lettet. Det er simpelthen den bedste
løsning. Som det var her, var livet jo uudholdeligt for både mig og
Doughnut. Der er en helt anden ro i hjemmet nu.
Må dog indrømme, at der nok går noget tid før jeg har vænnet mig af med
at kigge efter hende i kradsetræet og før jeg stopper med at savne
vores hygekæleture i sofaen om aftenen når drengene er i haven. Det er
lidt tomt at se tv uden hende på ryglænet.

--
Kate

gerne ældre.

Fra : Ukendt

Dato : 26-08-08 16:06

> [...]
> vores hygekæleture i sofaen om aftenen når drengene er i haven. Det er
> lidt tomt at se tv uden hende på ryglænet.

Hej Kate
Godt at du holdt ud så længe for at finde det perfekte hjem til Doughnut, og
godt at du stadigvæk holder en livline for hende.

Bare vent nu hvor drengene ikke har hende til at mobbe, Hehe, ja så kan det
værer der kommer lidt vild drengeleg inde i stuen i tv tid.

Mvh Allan

Fra : Kate

Dato : 27-08-08 18:23

"Allan G" <allan_roskilde.fjern.hotmail.com> wrote in

> Godt at du holdt ud så længe for at finde det perfekte hjem til
> Doughnut, og godt at du stadigvæk holder en livline for hende.

Ja. Som jeg sagde til min mor 2 gange har jeg overvejet at få hende
aflivet og begge gange tænkt, nej giv det nu lige lidt tid. Og hvor er
jeg dog superglad for at jeg gjorde det

> Bare vent nu hvor drengene ikke har hende til at mobbe, Hehe, ja
> så kan det værer der kommer lidt vild drengeleg inde i stuen i tv
> tid.

hæhæhæ, det ku' man håbe på

--
Kate