hjælp falsk drægtig
Fra : mette antonsen

Dato : 21-08-08 14:32

hej allesammen. jeg har enhunkat som er/har været gravid. hun skulle
efter planen være 67 dage henne nu men pludselig erhun tynd og der er
ingen liv at mærke. kan hun have været falsk gravid? eller have
aborteret?det bare det hun er indekatogvi har intetset. hun opfører sig
stadig meget gravid. nogen ideer? ellers må jeg nok til dyrlægen imorgen.

Med venlig hilsen
mette antonsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Sabina H.

Dato : 21-08-08 19:51

"mette antonsen" <mettea958KATTE@BAKKEhotmail.com> wrote in message

> [...]
> aborteret?det bare det hun er indekatogvi har intetset. hun opfører sig
> stadig meget gravid. nogen ideer? ellers må jeg nok til dyrlægen imorgen.

jeg oplevede også i dagen før fødslen på min hunkat, at hun pludselig føltes
meget tynd og "tom"....

min teori er at de indledende faser af fødslen er i gang, og killingerne
derfor er ved at blive "skubbet i stilling" til selve fødlsen....

læg mærke til om hun bliver meget kontaktsøgende, og om hun begynder at
ryste sjovt med bagbenene.... det er nemlig også et tegn på plukveer, og
kommer ofte inden for et døgn før fødsel.... og husk en hunkat kan gå i op
på 72 dage....

--
Knus,
Sabina