totalt OT
Fra : lh

Dato : 19-08-08 17:11

Skulle der ikke spilles kvartfinaler i morgen med Danmark (håndbold OL) ? I
så fald hvad tid, nogen her der ved det?

lh

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 19-08-08 17:19

"lh" <le_ha@mail.tele.dk> writes:

> Skulle der ikke spilles kvartfinaler i morgen med Danmark (håndbold
> OL) ? I så fald hvad tid, nogen her der ved det?

1145 på DR. http://www.dr.dk/tjenester/programoversigten

Mvh Trine

Fra : lh

Dato : 19-08-08 17:22

"Trine Kornum Christiansen" <news@trinekc.dk> skrev i meddelelsen

> 1145 på DR. http://www.dr.dk/tjenester/programoversigten
>
> Mvh Trine

Tusind tak for hjælpen!

lh

Fra : Jens

Dato : 20-08-08 13:59

"lh" <le_ha@mail.tele.dk> wrote in message
> Skulle der ikke spilles kvartfinaler i morgen med Danmark (håndbold OL) ?
> I så fald hvad tid, nogen her der ved det?
>
> lh

Når du har adgang til usenet (denne nyhedsgruppe) har du nok også adgang til
en tv-oversigt på nettet - f.eks. www.dr.dk så hvorfor dette OT indlæg
overhovedet !!

/Jens

Fra : Ukendt

Dato : 20-08-08 14:16

"Jens" <mugarbeFJERN@smask.dk> skrev i en meddelelse

> "lh" <le_ha@mail.tele.dk> wrote in message

> Når du har adgang til usenet (denne nyhedsgruppe) har du nok også adgang
> [...]

Fordi vi er så flinke ved hinanden her, og her er ingen netbetjente

Mvh Allan

Fra : Tove Krieger

Dato : 20-08-08 15:08

In news:48ac1915$0$56772$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Allan G <allan_roskilde.fjern.hotmail.com> typed:

Nemli'

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 20-08-08 16:28

> [...]
>
> "lh" <le_ha@mail.tele.dk> wrote in message

> Når du har adgang til usenet (denne nyhedsgruppe) har du nok også adgang

Hej lh

her er et direkte link til programoversigterne:

http://www.dr.dk/tjenester/programoversigten/w3c/epg.asp

Venlig hilsen, Anelise

Fra : lh

Dato : 20-08-08 16:43

"A. S. Nielsen" <nilleFJERNDETTE@jubii.dk> skrev i meddelelsen

> "Jens" <mugarbeFJERN@smask.dk> skrev i en meddelelse

> Hej lh
>
> her er et direkte link til programoversigterne:

> [...]

Rolig nu alle sammen........ jeg har skam masser af programmer hvor jeg kan
følge med i hvad der er i tv, det var bare lige denne kamp der glippede og
pga indtrufne omstændigheder her hos mig, havde jeg ikke lige tid til at
lede og søge. Derfor "tillod" jeg mig lige at spørge og ja Trine var så
venlig at oplyse det. Tak til dig Trine.
Og undskyld til dem jeg trådte over tæerne! Der er jo egentlig ikke noget at
sige til at der er krig i vores verden når der skal så lidt til at få ét
menneske på barikaderne......

lh

Fra : Kate

Dato : 20-08-08 17:08

"lh" <le_ha@mail.tele.dk> wrote in

> Og undskyld til dem jeg trådte over tæerne!

Dem og dem. Der var da kun en der reagerede negativt.

--
Kate

gerne ældre.

Fra : Bjarne

Dato : 21-08-08 11:36

Kate skrev:
> "lh" <le_ha@mail.tele.dk> wrote in

> Dem og dem. Der var da kun en der reagerede negativt.

Det er godt med venlighed, hjælpsomhed og tolerance, men er det ikke at
gå lidt over stregen, når man kanøfler en, der helt åbenlyst har ret?

Selvom det absolut ikke er nogen slem forbrydelse, er det altså ikke
meningen, at man bruger et debatforum til spørgsmål, der ikke har det
ringeste med dette forum at gøre.

Hvis vi er 200 mennesker, der bruger blot 1 minut på denne tråd, løber
den meget beskedne ulejlighed op i godt 3 timer tilsammen

Bjarne

Fra : Tove Krieger

Dato : 21-08-08 12:01

In news:48ad4514$0$56769$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Bjarne <alvar.hanso.dk@gmail.com> typed:

> [...]
>
> Hvis vi er 200 mennesker, der bruger blot 1 minut på denne tråd, løber
> den meget beskedne ulejlighed op i godt 3 timer tilsammen

LOL Så er det nok spørgsmålet hvem der er mest OT. lh med
programoversigt, eller Jens der sætter sin Ford Taunus til salg i
kattegruppen. Jeg vælger at hjælpe hvis jeg kan, ellers skipper jeg
indlægget. Det er bare min mening.

P.S. Skal ikke have ny bil. Er glad for min VW.

Fra : lh

Dato : 21-08-08 12:13

"Tove Krieger" <minimiv@privat.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> indlægget. Det er bare min mening.
>
> P.S. Skal ikke have ny bil. Er glad for min VW.

Og jeg skal ikke se mere håndbold!!

lh
www.lene1960.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 21-08-08 12:19

In news:48ad4ddb$0$15896$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk,
lh <le_ha@mail.tele.dk> typed:
> "Tove Krieger" <minimiv@privat.dk> skrev i meddelelsen

> Og jeg skal ikke se mere håndbold!!
>
> lh
> www.lene1960.dk

Det skal jeg nok, men det var ellers synd for "drengene", Kroaterne var bare
for gode.

Fra : lh

Dato : 21-08-08 12:41

> [...]
> lh <le_ha@mail.tele.dk> typed:

> Det skal jeg nok, men det var ellers synd for "drengene", Kroaterne var

Ja det var synd, men vi må jo nok erkende der var hold der var langt bedre
end Danmark - denne gang!

lh