Kendskab til anbefalelsesfærdig dyrlæge i ~
Fra : Tessa Buchwald

Dato : 17-08-08 17:55

Da min hankat skal kastreres/øremærkes/vaccineres, søger jeg en god
dyrlæge i Odense. Da jeg ikke på forhånd kender nogen der kan anbefale
en dyrlæge, vil jeg være glad for at høre jeres erfaringer med dyrlæger
i Odense.

Med venlig hilsen
Tessa Buchwald
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Kate

Dato : 17-08-08 19:45

Tessa Buchwald <tessabuchwaldKATTE@BAKKEgmail.com> wrote in

> [...]
> god dyrlæge i Odense. Da jeg ikke på forhånd kender nogen der kan
> anbefale en dyrlæge, vil jeg være glad for at høre jeres

Indtil der kommer svar fra fynboerne, kan jeg da lige sige at du skal
sørge for at undgå alt hvad der har med Jens Breth Hansen at gøre, jeg
mener at huske at han også har huseret på fyn, selvom han mest har
gjort sig i jylland så vidt jeg ved. Jeg har ikke selv været hos
omtalte dyrlæge, da jeg bor på sjælland, men alle de mange artikler om
ham er nok til at jeg aldrig ville sætte en fod hos ham.

--
Kate

gerne ældre.

Fra : Allan L

Dato : 17-08-08 20:06

Det er rigtigt at Breth Hansen også huserer på Fyn og det er faktisk i
Odense.

Dyrlægen læssøegade
Læssøegade 9
5000 Odense C

Ham skal i både for jeres og specialt kattens skyld undgå!!

Mvh.

Allan L
http://www.funkie.dk

Fra : Allan L

Dato : 17-08-08 20:15

Hej igen

Jeg glemte lige linket her:
http://www.stop-dyrlaege-breth-hansen.dk/

Der kan du, læse hvorfor man ikke skal gå til Breth Hansen.
Men jeg vil lige advare om det er barskt læsestof.

Mvh.

Allan L
http://www.funkie.dk

Fra : Allan F

Dato : 18-08-08 01:06

"Tessa Buchwald" <tessabuchwaldKATTE@BAKKEgmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> dyrlæge i Odense. Da jeg ikke på forhånd kender nogen der kan anbefale
> en dyrlæge, vil jeg være glad for at høre jeres erfaringer med dyrlæger

Jeg bor i Odense, og bruger dyrlægerne Knold i Årslev nogle få kilometer syd
for byen. Der har jeg fået kastreret 2 katte, samt fået den ene behandlet
for blærebetændelse + de sædvanlige vaccinationer. Dem har jeg det godt med
at overlade mine katte til. Der er selvfølgelig et stykke vej, hvis man bor
i Odense C, og hvis man ikke er en ørn til at finde vej, kan det godt være
lidt kryptisk at komme dertil.

http://www.aarslev-dyreklinik.dk/

Min søster bruger dyrlægen i Overgade, og er så vidt jeg ved godt tilfreds
med ham. Hun har tidligere brugt ham på Skibhusvej ved Egebæksvej, men ham
var hun ikke tilfreds med.

Allan F

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 18-08-08 09:47

"Allan F" <A_Folmer@post5.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> vej, hvis man bor i Odense C, og hvis man ikke er en ørn til at finde vej,
> kan det godt være lidt kryptisk at komme dertil.

Jeg har også været glad for dyrlægerne Knold i Årslev til min tidligere
hund, men afstanden er stor, når man som jeg bor på Langeland, og nu har vi
været så heldige at få en dygtig lokal dyrlæge hertil, kun 7 km herfra.
Ved større indgreb/undersøgelser bruger jeg Svendborg Dyrehospital, de er
også yderst kompetente og behagelige, men ligger jo nok lige lovlig langt
fra Odense

Mvh Anelise

Fra : Bente Hansen

Dato : 18-08-08 05:55

--
http://www.123hjemmeside.dk/Bente-Thomas
"Tessa Buchwald" <tessabuchwaldKATTE@BAKKEgmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> dyrlæge i Odense. Da jeg ikke på forhånd kender nogen der kan anbefale
> en dyrlæge, vil jeg være glad for at høre jeres erfaringer med dyrlæger

Da jeg boede i Odense brugte jeg Tune i Overgade og var helt tilfreds med
ham.
Min daværende kat var meget sky overfor andre mennesker, men fra første gang
vi trådte ind hos Tune, var musse forelsket i ham.
Kan kun sige positive ting om ham.

Skibhusvej har jeg derimod intet godt at sige om

/Bente Hansen

Fra : Ha Ha

Dato : 18-08-08 14:37

Tessa Buchwald <tessabuchwaldKATTE@BAKKEgmail.com> skrev:
> [...]

Jeg vil da gerne anbefale Odense dyrehospital, de er lige flyttet fra
Korup ud til Rugårdsvej, så de er kommet tættere
på Odense. Jeg har godt nok kun brugt dem til mine hunde, men har
været meget glade for dem.

http://www.odense-dyrehospital.dk/

Fra : Inge

Dato : 18-08-08 17:38

> [...]
> dyrlæge i Odense. Da jeg ikke på forhånd kender nogen der kan anbefale
> en dyrlæge, vil jeg være glad for at høre jeres erfaringer med dyrlæger

Jeg bruger nu Overgades dyreklinik og er godt tilfreds, katten vist osse.
Tidligere brugte jeg Skibhus dyreklinik, og var superglad for dem, men da
jeg er flyttet ligger Overgades nærmere.

mvh
Inge

Fra : Per Tolbøll

Dato : 18-08-08 22:00

Tessa Buchwald skrev:
> [...]
> dyrlæge i Odense. Da jeg ikke på forhånd kender nogen der kan anbefale
> en dyrlæge, vil jeg være glad for at høre jeres erfaringer med dyrlæger

Jeg bruger selv Skibhus Dyreklinik fast og er vældig glad for den - selv
om deres kernekompetencer nok er hunde.

Derudover har vi med diverse katte været inde over både Odense
Dyrehospital og Dalum Dyreklinik og kan sige god for dem også.

Knold'erne i Årslev har jeg andenhånds også kun hørt godt om - sidst var
deres prisniveau også en anelse lavere end "by-priserne" for de øvrige
nævnte - det var da værd at tage med

/Per

Fra : Tessa Buchwald

Dato : 21-08-08 12:48

> [...]
> dyrlæge i Odense. Da jeg ikke på forhånd kender nogen der kan anbefale
> en dyrlæge, vil jeg være glad for at høre jeres erfaringer med dyrlæger

Tak for hjælpen, nu har jeg et udgangspunkt! Må dog nok holde mig til
Odense, da jeg ikke er bilejer.