ris/ros Håre Dyreklinik, vestfyn ?
Fra : Bente Hansen

Dato : 17-08-08 11:43

Hej gruppe...

Er der nogen herinde der kan anbefale Håre dyreklinik på vestfyn eller det
modsatte ?

Mvh. Bente Hansen

--
http://www.123hjemmeside.dk/Bente-Thomas

Fra : Ha Ha

Dato : 17-08-08 13:00

Bente Hansen <engel76FJERN@DETTEmail.dk> skrev:
>Hej gruppe...

> [...]

Jeg har aldrig været der selv, men kender flere der bruger dem. Bla.
nogle der har haft hund i mange år, har brugt dem
næsten altid, selvfølgelig fordi de har været tilfredse, jeg ved, at
de straks ville skifte dyrlæge, hvis der var noget,
de havde været utilfredse med.

Hanne H.

Fra : charlotte kofoed

Dato : 17-08-08 20:48

> [...]
> næsten altid, selvfølgelig fordi de har været tilfredse, jeg ved, at
> de straks ville skifte dyrlæge, hvis der var noget,

Jeg har brugt Håre Dyreklinik (v steen jørgensen og Leth) i mange år til
hest hund og katte DE ER KANON GODE
I deg er det Christian Leth der ejer klinikken og han er speciale i
heste men også kanonm god til smådyr, STOR ROS fra mig!

Med venlig hilsen
charlotte kofoed
- Tøm kattebakken ved privat svar