Halsring/badering til beskyttelse af sår.
Fra : Stefanie

Dato : 14-08-08 20:01

Hej Ng.

En google-søgning viste mig at emnet har været omtalt herinde før - sådan en
ring til at sætte omkring halsen af katten i stedet for disse hårde
plastikkraver, som er meget generende!

Jeg har fundet dem på netshoppen 4hotdog.

Men kender nogle til andre steder de kan fåes?
Gerne i nærheden af Holstebro!?

Jeg vil forsøge at ringe til 4hotdog imorgen, og høre om de mod ekstra
betaling kan levere den til på lørdag, da problemet med den dumme krave, jo
allerede er nu, men der er jo ingen garantier.
Ville super gerne have fat i en hurtigst muligt.

På forhånd tak.

Venligst
Stefanie

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 15-08-08 11:47

"Stefanie" <nejtak@nej.tak> skrev i en meddelelse
> [...]
> jo allerede er nu, men der er jo ingen garantier.
> Ville super gerne have fat i en hurtigst muligt.

Hej Stefanie

Er det sådan en du mener ?

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_show.php?album=61&folder=345&limit_start=0&limit_user=15

Det kan være, Denise kan huske, hvor hun har købt den.

mvh Anelise

Fra : Stefanie

Dato : 15-08-08 12:49

> [...]
>
> Det kan være, Denise kan huske, hvor hun har købt den.

Hejsa :)

Nej, det er ikke sådan en, men sådan en her:

http://4hotdogs.com/templates/product.asp?ProductGuid=185211&ProductName=Halsring+til+beskyttelse+af+s%E5r&GroupName=Katte+plejeprodukter&GroupGuid=68

Venligst
Stefanie

Fra : Kate

Dato : 16-08-08 14:29

"Stefanie" <nejtak@nej.tak> wrote in

> [...]

Jeg ved Denise har den fra Kruuse, men om hun har købt den direkte
eller gennem dyrlægen kan jeg ikke huske.

> [...]
>
> http://4hotdogs.com/templates/product.asp?ProductGuid=185211&Produc
> tName=Halsring+til+beskyttelse+af+s%E5r&GroupName=Katte+plejeproduk

Okay, den har jeg ikke set før. Den ser ellers ud til den kunne være
smart.

Nu har jeg ikke haft dyr der er blevet syet siden ca. '91 så det er
ikke aktuelt for mig, men jeg kan huske min tidligere dyrlæge i Måløv
sagde at han helst ikke gav krave på fordi dyrene generelt blev
deprimeret af dem, så kun hvis kræet slet ikke ville holde sig fra
såret ville have anbefale kraven.

Jeg håber Garfield har det bedre idag.

--
Kate