Kæmpe bunke sjove katte billeder
Fra : Klaus G.

Dato : 13-08-08 12:23

Hej.

Fik lige det her link af en kammerat, og for hulen der er mange sjove
billeder imellem.

http://www.roflcat.com/

Mange af dem får lige et ekstra pift humor med den tekst der er tilføjet.

Håber i kan li' dem og får jeg et godt grin, det gjorde jeg ihvertfald :)

PS.
Nede i bunden kan man gå til flere sider...

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Tove Krieger

Dato : 13-08-08 13:38

In news:g7ug5j$ib9$1@newsbin.cybercity.dk,
Klaus G. <klaus_godt@hotmail.com> typed:

> Håber i kan li' dem og får jeg et godt grin, det gjorde jeg
> ihvertfald :)
> PS.
> Nede i bunden kan man gå til flere sider...

LOL Mange tak for et godt grin. Jeg har nogle af dem i forvejen, og morer
mig kosteligt hver gang jeg ser dem. Alene teksten der er skrevet på
kattesprog er et grin værd.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Denise

Dato : 13-08-08 18:37

Ha ha. Her er også mange gode http://www.catmine.com/pix/astronaut_cat.htm

--
Hilsen Denise

Fra : Klaus G.

Dato : 13-08-08 19:32

Hej.

Ja nu vi er igang, så kan jeg også lige poste sidste nye billeder af vores
lille hunmis Nala:
http://www.seth-enoch.dk/Nala/page_01.htm

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Tove Krieger

Dato : 13-08-08 19:54

In news:g7v9b5$s26$1@newsbin.cybercity.dk,
Klaus G. <klaus_godt@hotmail.com> typed:
> Hej.
>
> Ja nu vi er igang, så kan jeg også lige poste sidste nye billeder af
> [...]

Hvor er hun dog sød og smuk at se på. En rigtig lille tiger

Fra : Kate

Dato : 14-08-08 09:00

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> wrote in

> Hej.
>
> Ja nu vi er igang, så kan jeg også lige poste sidste nye billeder
> af vores lille hunmis Nala:
> http://www.seth-enoch.dk/Nala/page_01.htm

Ej, hvor er hun altså sød. Skønne billeder af hendes oppe i træet
Så kiggede jg jo lidt videre. Typisk killing med måden hun ligger og
flyder ud i sære stillinger Da Mowgli var lille kunne han også
ligge på tværs i sofaen helt udstrakt, det er et overstået kapitel, nu
prøver han at få lov til at fylde hele sofaen på langs

--
Kate

gerne ældre.