babyvideoer ;)
Fra : Sabina H.

Dato : 07-08-08 23:16

jeg har en fantastisk telefon der kan optage videoer*G* og tænkte jeg lige
ville dele nogle af dem..

de kan ses på www.dkshadowfax.dk hvor der også er en lille beskrivelse til
hver...

her til aften har jeg også oplevet et fænomen jeg aldrig har set før, i alle
de killinger jeg har haft igennem tiden...
en killing på kun 4 dage, der allerede "vasker" sig lidt... altså lige de
steder den sådan kan nå med hovedet, og måske endda en finger hvis den
kommer i vejen*G* og så æææælsker hun at blive nusset på maven.... jeg er
forelsket!!!!!!
smider lige videoen op i morgen, orker ikke mere i dag ;)

--
Knus,
Sabina

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 10-08-08 13:19

"Sabina H." <sabina@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> forelsket!!!!!!
> smider lige videoen op i morgen, orker ikke mere i dag ;)

hej Sabina

så har jeg lige set dine videoer af det største kuld. Jeg har ikke før set
killinger på 3 uger og var slet ikke klar over, hvor små og "leddeløse" de
er, men skønne er de bestemt.
Jeg ville ønske, at jeg havde plads til hende den lille plettede, der endnu
ikke er reserveret, men jeg må nok "nøjes" med de fire katte, jeg allerede
har

Tak for synet - hvornår ser vi videoen af den 4 dage gamle "vaskebjørn" ?

mvh Anelise

Fra : Sabina H.

Dato : 10-08-08 14:39

"A. S. Nielsen" <nilleFJERNDETTE@jubii.dk> wrote in message

> [...]
> allerede har
>
> Tak for synet - hvornår ser vi videoen af den 4 dage gamle "vaskebjørn" ?

jeg regner med at smide nye billeder og videoer op i aften, skal nok skrive
når de er på ;) Havde lige et bryllup der kom i vejen ;)

--
Knus,
Sabina

Fra : Sabina H.

Dato : 10-08-08 22:44

"Sabina H." <sabina@mandezonen.dk> wrote in message

> [...]

man bliver lidt overrasket når man er vant til voksne katte, og til at
killinger faktisk er ret hårdføre*G* men de er voldsomt nuttede....

hehe, i know, hun er skøn.... et lille kælent my, der gerne kommer når man
kalder, ihvertfald endnu ;)

Så er der nye videoer på www.dkshadowfax.dk - og billeder på
www.ambition8.com/galleri

--