Godmorgen, mor!
Fra : Tina.

Dato : 06-08-08 08:19

I dag blev jeg vækket af Andy. Han kaldte forsigtigt på mig, lagde en blød
pote på min kind og ventede tålmodigt til jeg slog øjnene op.
Han blev ved med at "pege" på et bestemt sted ved siden af hovedpuden, og
jeg tænkte åhnej, han har brækket sig i sengen og vil gøre mig opmærksom på
det. Vender mig forsigtigt - skulle nødig risikere at lægge mig i "noget",
og hvad skuer mit øje?

Morgenmad på sengen og en masse kys og nus fra Andy. )

Det bliver helt sikkert en god dag

- Tina

Fra : Tove Krieger

Dato : 06-08-08 11:17

"Tina." <spørg@mig> skrev i en meddelelse
> [...]
> nødig risikere at lægge mig i "noget", og hvad skuer mit øje?
>
> Morgenmad på sengen og en masse kys og nus fra Andy. )

Årh nej hvor sødt - dejlige Andy. Det ville jeg gerne have
overværet, men hvis du nu fortæller at Andy også egenhændigt havde
tilberedt morgenmaden, så må jeg undersøge hvor jeg kan anskaffe
sådan en dygtig mis. Jeg får "kun" nus og kys af Mini om morgenen.
Mine cornflakes må jeg selv stå op og finde. LOL

Og selvfølgelig bliver det da en god dag. Det må det helt sikkert
være hver dag med sådan en Andy.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Tina.

Dato : 06-08-08 13:08

> [...]
> morgenmaden, så må jeg undersøge hvor jeg kan anskaffe sådan en dygtig
> mis. Jeg får "kun" nus og kys af Mini om morgenen. Mine cornflakes må jeg

Tror, disse "cornflakes" smager en smule underligt *G*

> Og selvfølgelig bliver det da en god dag. Det må det helt sikkert være
> hver dag med sådan en Andy.

Det er altid en god dag med en kat i huset

- Tina

Fra : Tove Krieger

Dato : 06-08-08 13:26

> Tror, disse "cornflakes" smager en smule underligt *G*

Ja, det anede mig at det var noget i den retning. Han er ihvertfald
flink til at dele må jeg sige. LOL

Fra : Siri

Dato : 06-08-08 11:48

> [...]
> Han blev ved med at
> det. > Morgenmad på sengen og en masse kys og nus fra Andy. )

Dejlige Andy!
Havde han mon taget lidt tørfoder med til dig, den søde dreng?
Det er så dejligt med en blid morgenvækning af en kærlig kat
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Tina.

Dato : 06-08-08 13:04

"Siri" <medetsmilKATTE@BAKKEyahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Dejlige Andy!
> Havde han mon taget lidt tørfoder med til dig, den søde dreng?
> Det er så dejligt med en blid morgenvækning af en kærlig kat

Lidt? Han har løbet i fast rutefart mellem madskålen og sengen

"Vi" er midt i et foderskifte fra RC Sterilised til RC Pure Feline Slank n.
02. Et foder han virkelig godt kan lide og trives rigtig godt på, så han
ville selvfølgelig dele sin morgemad med mig. :)

- Tina

Fra : Ukendt

Dato : 06-08-08 16:29

> [...]
> n. 02. Et foder han virkelig godt kan lide og trives rigtig godt på, så
> han ville selvfølgelig dele sin morgemad med mig. :)

Hehe vær du kun glad for at han ikke fanger din morgenmad ude i haven.
Selvom det også er sødt, så er det ikke rart at vågne med den slags gaver
ved siden af hovedpuden.

Mvh Allan

Fra : lh

Dato : 06-08-08 18:51

"Allan G" <allan_roskilde.fjern.hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>

> Hehe vær du kun glad for at han ikke fanger din morgenmad ude i haven.
> Selvom det også er sødt, så er det ikke rart at vågne med den slags gaver

Det er godt nok mange år siden, men jeg har faktisk prøvet at vågne op med
en død mus i sengen! Det kan nok være man kommer op af sengen og man bliver
pludselig meget vågen!! Det kan nok være man bander katten langt væk lige i
øjeblikket - uanset hvor sød meningen er! - det glemmer man altså i det man
står i det. Siden da har jeg aldrig lagt mig i sengen uden at endevende
dyner og puder!

lh

Fra : Kate

Dato : 07-08-08 08:18

"lh" <com@comhere.dk> wrote in

> Det er godt nok mange år siden, men jeg har faktisk prøvet at
> vågne op med en død mus i sengen!

Med de historier bliver jeg så glad for at der ikke finder mus vej op i
vores have, i hvert fald er jeg i de 3½år jeg har boet her, kun stødt
på en mus og den åd Lante meget resolut. Ikke noget med at dele der
Men jeg kommer i tanker om en historie min kollega fortalte. Hun lå en
tidlig morgen og mærkede noget blødt ved tæerne og tænkte at de da var
den ene af hendes to katte og nussede den med tæerne, så begyndte hun
alligevel og synes at det føltes forkert, trækker tæerne til sig og
kigger ned i fodenden af sengen. Adrrr, så har den ene kat lagt en gave
i form af en død mosegris.
Så bliver jeg glad for ikke at få gaver

--
Kate

Kan du hjælpe en kat i nød? Se og læs om Doughnut her:
http://oliwer.dk/doughnut.htm
gerne ældre.

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 07-08-08 18:36

Tina. wrote:
> [...]
> risikere at lægge mig i "noget", og hvad skuer mit øje?
>
> Morgenmad på sengen og en masse kys og nus fra Andy. )

Så mangler du bare t-shirten http://www.cafepress.com/catvomit

M.v.h
Niels

Fra : Tina.

Dato : 07-08-08 23:53

"Niels Jacobsen" <niels.k.jacobsen@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> Så mangler du bare t-shirten http://www.cafepress.com/catvomit

(Det var tørfoder der lå der - ikke bræk)

- Tina