Blank side?
Fra : Siri

Dato : 04-08-08 13:47

Hej gruppe
Er det kun mig, der får en blank side, når jeg vælger brugerfunktionen
'billedredigering'?
Jeg mangler det praktiske redskab.
Det var nemt at bruge, og effektivt.
Nogen bud på, hvorfor det er væk, og hvordan man får det frem igen?
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Siri

Dato : 05-08-08 12:14

Det er denne her, der bare viser en blank side:

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/index.php

Er der slet ikke nogen derude, der ved, hvad der foregår?
Eller bare et bud?
Evt alternativer mht fotoredigering?

Fra : Tove Krieger

Dato : 05-08-08 13:02

"Siri" <medetsmilKATTE@BAKKEyahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/index.php
>
> Er der slet ikke nogen derude, der ved, hvad der foregår?

Nu bruger jeg jo ikke hjemmesiden normalt, men når jeg går ind på
den er der absolut ikke noget galt. Det link du henviser til er
forsiden, og der kan man jo normalt gå ind i ens egen menu på bl.a.
"din profil - dit album (vis) - dit album (rediger) og
billedredigering." Der vises ikke nogen blanke sider her, så det
forstår jeg ikke helt.

Hvad gør du når du står på forsiden og vil redigere billeder ?

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Denise

Dato : 05-08-08 15:55

Siri wrote:
> [...]
> Jeg mangler det praktiske redskab.
> Det var nemt at bruge, og effektivt.
> Nogen bud på, hvorfor det er væk, og hvordan man får det frem igen?

Har du checket, at du er logget ind. Hvis jeg vælger billedredigering så kan
jeg uploade og redigere. Vidste slet ikke der var noget, det har jeg aldrig
brugt. Jeg bruger Paint.
Så altså er du logget ind ?

--
Hilsen Denise

Fra : Tove Krieger

Dato : 05-08-08 17:18

"Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk> skrev i en meddelelse

> Har du checket, at du er logget ind. Hvis jeg vælger
> billedredigering så kan jeg uploade og redigere. Vidste slet ikke
> der var noget, det har jeg aldrig brugt. Jeg bruger Paint.
> Så altså er du logget ind ?

Ja, det kom jeg også til at tænke på, efter at jeg havde skrevet
indlægget. Jeg er altid logget på når jeg åbner hjemmesiden, fordi
jeg har bedt om at blive logget automatisk på. Det er da sikkert
grunden til den blanke side.

Fra : Siri

Dato : 05-08-08 22:11

> [...]
> indlægget. Jeg er altid logget på når jeg åbner hjemmesiden, fordi
> jeg har bedt om at blive logget automatisk på. Det er da sikkert

Nixen venner
Vel er jeg logget ind, når jeg vil redigere.
Parallelt med at tjekke stikket, når TV/køleskab/whatever ikke virker.
Pudsigt, at linket bare giver forsiden.
Jeg logger mig ind - og går op i 'Vælg brugerfunktioner her' - vælger
billedredigering - og får en helt blank side.
Baffled am I. Og jeg har prøvet flere gange over de seneste par uger.
Så i dag fandt jeg ud af at bruge Picasa, men jeg synes godt nok, at
Pictool/billedredigering var nemmere. Det vil bare ikke hos mig for
tiden - suk.
Er Tonny, vores skønne ekspert, mon blevet helt væk?
Med venlig hilsen
Siri & den glade braksnude-bande ^^ ^^
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Tove Krieger

Dato : 06-08-08 11:10

> [...]
> ikke hos mig for tiden - suk.
> Er Tonny, vores skønne ekspert, mon blevet helt væk?

Jeg fatter det simpelthen ikke Siri.

Her er der intet i vejen og billedredigering kommer fint frem. På
siden er der det sædvanlige billede af en dejlig mis og man kan så
uploade et billede til redigering. Får du også blank side når du
f.eks. går ind på "dit album (rediger)" ?

Jeg har desværre ikke nogen løsning på hvad der kan være galt. Har
du prøvet at kontakte Tonny direkte der hvor man kan indberette fejl
og mangler til webmoster ? Det kan måske også være at han er på
ferie siden han ikke reagerer.

Fra : Siri

Dato : 06-08-08 12:14

> [...]
> siden er der det sædvanlige billede af en dejlig mis og man kan så
> uploade et billede til redigering. Får du også blank side når du

Nej, albumredigering fungerer fint.
Men trykker jeg billedredigering, så kommer der en helt hvid side frem.
Og sådan har det været et par mdr, tror jeg. Det er jo ikke en funktion,
jeg bruger hver dag.
Tak for svaret, Tove, og I andre, det er rart med respons.
Og hvorfor det funker hos jer, og ikke hos mig - tja, måske er det
broadcom bøvlenet, der er på spil igen, ligesom mht newsserver.
Jeg håber, at der på et eller andet tidspunkt dukker et kvikt hoved frem
med en forklaring - måske ligefrem noget, der får det til at virke igen.
Jeg er nemlig vældig glad for hjemmesiden og dens funktioner og artikler.

Fra : Tove Krieger

Dato : 06-08-08 13:21

> [...]
> til at virke igen. Jeg er nemlig vældig glad for hjemmesiden og
> dens funktioner og artikler. Med venlig hilsen

Det lyder meget mærkeligt, men jeg har da et link til et program der
hedder "Image Resizer", hvor man kan ændre størrelsen af de billeder
man har. Det program bruger jeg altid selv og jeg har på et
tidspunkt givet linket videre til Anelise, som er meget glad for
det. Det er meget simpelt at bruge, men du har måske også brug for
at beskære dine billeder, og det tror jeg ikke at resizer programmet
kan, men du kan da lige prøve at kigge på det. Der er desuden en
meget forståelig instruktion.:

http://www.microsoft.com/windowsxp/using/digitalphotography/learnmore/tips/eschelman2.mspx

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 06-08-08 13:38

> [...]
> tror jeg ikke at resizer programmet kan, men du kan da lige prøve at kigge
> på det. Der er desuden en meget forståelig instruktion.:

Hej Tove

det er jeg nemlig meget glad for. Især i denne tid, hvor min nevø og hans
kæreste lige har fået en lille Lærke. Han sender dejligt mange billeder til
mig af det lille vidunder, men billederne er taget med en mobiltelefon og er
ganske små, så jeg gør flittigt brug af resize-programmet.

mvh Anelise