Ynkelig hund :D
Fra : oz3bto

Dato : 16-09-08 17:14

Bugsy har haft en bette torn i den ene pote og da fik man jo opmærksomhed
og belv nusset osv.

Fame om hunden ikke lærte noget af det.. Igår aftes kommer han stille ind
i stuen og da han bemærker at vi kikker begynder han at humpe rundt.. Ja
han kunne nærmest ikke gå og smider sig ned på siden og stikker poterne i
vejret

Efter 5 min nusseri fejlede poten ikke noget mere

Tossede hund

Erik

Fra : Tove Krieger

Dato : 16-09-08 17:49

In news:48cfdb39$0$93690$157c6196@dreader1.cybercity.dk,
oz3bto <no@in.dk> typed:
> [...]
> siden og stikker poterne i vejret
>
> Efter 5 min nusseri fejlede poten ikke noget mere

LOL Ja, helt tossede er de vist alligevel ikke de dejlige vovser.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : oz3bto

Dato : 16-09-08 17:56

"Tove Krieger" <minimiv@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> oz3bto <no@in.dk> typed:

> LOL Ja, helt tossede er de vist alligevel ikke de dejlige vovser.

Ja han har ihvertfald luret den nu ... Han er igen lige kommet humpende ind
uden at fejle noget

Det gode er så at når der endelig sidder noget i poten e.l. er han meget
medgørligt selvom det gør ondt .. Han ved vi gør det for at hjælpe

Han har før fået torne sten o.l. i poterne og oftes smider han sig direkte
ned på siden piver lidt og løfter den pote det er galt med