Beroliget :o)
Fra : Pwh

Dato : 15-09-08 18:33

Affødt af debatten om at lade hunde hilse på hinanden.

Idag på Engen mødte vi en 12 års tøs med en løs Dansk-Svensk gårdhund,
hun så lidt bekymret ud da den rendte hen til Tyson,
så jeg råbte til hende at han ikke gjorde noget.
Hun svarede så helt frisk at det gjorde hendes heller ikke
Der faldt jo en sten fra mit hjerte, skammeligt hvis Tyson havde fået
bøllebank af en 5 kilos DS'er

/Jens (hvis Angel nu knurrede lidt af den)

Fra : ager

Dato : 15-09-08 20:05

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Hun svarede så helt frisk at det gjorde hendes heller ikke
> Der faldt jo en sten fra mit hjerte, skammeligt hvis Tyson havde fået

Ha.. her får mine boxere daglige slag af min Cairn terrier..
sådanne tosser skal slås og holdes nede!. al magt til tæppetissere! (-;

Mvh. Marie

Fra : Lene Nielsen

Dato : 16-09-08 03:26

Det var da rart at blive beroliget.

Jeg var også ude for en sød lille episode af samme stil sidste år,
hvor jeg sad og ventede ved dyrlægen med Havanna ( 45 kg. stille og
rolig pyreneer). Ved siden af sad en ung pige med en yorkshire terrier
hvalp vel ca. 3 mdr. gammel til 2. vaccination. Hvalpen var en rigtig
lille frisk fyr og ville smadder gerne hilse på Havanna, så jeg
sagde, at det måtte han da godt, hun gjorde ikke noget, hvortil pigen
helt bekymret svarede: jamen min er så vild.

Det kunne jeg ikke lade være at grine af, gad vist om hun forestillede
sig, den ville vælte Havanna ? Men det var da pænt at tage hensyn.

Lene N.

Fra : Leyna

Dato : 16-09-08 13:05

On Tue, 16 Sep 2008 02:25:31 -0700 (PDT), Lene Nielsen
<lnsandybear@gmail.com> wrote:

> [...]
>
>Det kunne jeg ikke lade være at grine af, gad vist om hun forestillede
>sig, den ville vælte Havanna ? Men det var da pænt at tage hensyn.

Hun har nok været mere nervøs netop fordi hendes var så vild at
Havanna måske ville blive irriteret på det bette kræ.

Jeg har så den omvendte historie. Jeg ejede en lille
chihuahua-blanding og gik pænt med hende i snor, og på vejen møde vi
så en løs Schæfer. 2 mandfolk råber til mig at deres hund skam ikke
gør noget. Nej, men det gør min, råber jeg tilbage, hvorpå de er ved
at falde om af grin... Lige indtil deres Schæfer giver et gevaldigt
piv fra sig, fordi min simpelthen hang i snudeskaftet på den nærgående
køter. SÅ fik de kaldt hunden til sig.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Kim Christensen

Dato : 16-09-08 05:29

Pwh skrev:

> Hun svarede s� helt frisk at det gjorde hendes heller ikke
> Der faldt jo en sten fra mit hjerte, skammeligt hvis Tyson havde f�et
> b�llebank af en 5 kilos DS'er

Man må ikke tage noget for givet med hunde i den størrelse! Alt kan
ske. Men det kommer ikke på forsiden af Ekstrabladet (eller er det BT
der plejer at bringe den slags?) hvis en lille sød hund angriber en
stor slem hund.

Hilsen Kim

Fra : Pwh

Dato : 17-09-08 06:24

Kim Christensen, skrev:

> [...]
> ske. Men det kommer ikke på forsiden af Ekstrabladet (eller er det BT
> der plejer at bringe den slags?) hvis en lille sød hund angriber en

Jeg stoler nu på at Tyson er mand nok til at klarer sådan en situation

/Jens

Fra : Kim Christensen

Dato : 17-09-08 00:43

Pwh skrev:

> Jeg stoler nu p� at Tyson er mand nok til at klarer s�dan en situation

Ja og hvis han gør det skriver B.T.

FARLIG KAMPHUND ANGRIBER LILLE USKYLDIG GÃ…RHUND !!
Rødovre: Men en lille pige gik tur i en park med sin lille velopdragne
gårdhund, blev denne pludselig angrebet af to store glubske kamphunde
som gik løse, ledsaget af en mandspeson som ud fra sit hundevalg må
formodes at være narkoman. Hundene gik helt umotiveret til angreb på
pigens lille søde hund,som hun havde fuld kontrol over.
De to kamphunde er nu anbragt i Zoologisk have til nærmere
undersøgelse, og vil siden blive indstøbt i en bropille på Femerbroen.
Hundenes ejer er anbragt på en lukket psykiatrisk afdeling på ubestemt
tid.

-

Pas på jer selv. Og vær forsigtig med de der miniaturekamphunde

Hilsen Kim

Fra : Pwh

Dato : 17-09-08 08:19

Kim Christensen, skrev:

> [...]
> tid.
>
> -
>
> Pas på jer selv. Og vær forsigtig med de der miniaturekamphunde

*ROFL*

/Jens