Hund med Skæl
Fra : Ulvshale

Dato : 10-09-08 19:46

Min Hovaward tæve på 2 år har fået skæl, hvad kan det skyldes? Har i gode
råd mod det.?
jda.

Fra : Kasper

Dato : 10-09-08 20:15

"Ulvshale" <jda@mail.dk> wrote in message
> Min Hovaward tæve på 2 år har fået skæl, hvad kan det skyldes? Har i gode
> råd mod det.?

Skifte til noget bedre mad hvis du bruger brugsens det ringste...

Kasper

Fra : Tove Krieger

Dato : 10-09-08 20:44

In news:48c8164a$0$56785$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Ulvshale <jda@mail.dk> typed:
> Min Hovaward tæve på 2 år har fået skæl, hvad kan det skyldes? Har i
> gode råd mod det.?
> jda.

Noget kunne tyde på, at din hund mangler vigtige fedtsyrer. Prøv at kigge
her på Oliver's hjemmeside. Deres Omega 3 Boost er virkelig effektivt. Du
skulle også overveje at prøve Oliver's foder til din hund. Man får det
fragtfrit til døren og kan returnere det, hvis din hund ikke kan li' det, og
selvom du har taget lidt af posen. Man skal bare ringe til dem, så bliver
det hentet igen og du får dine penge retur. Nemmere kan det vist ikke være.

http://www.olivers.dk/ESEShop.aspx

Min kat har fået både deres foder og Omega 3 i nogle år, og hun har været
meget begejstret for det.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Tove Krieger

Dato : 10-09-08 20:55

In news:48c82375$0$56773$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Tove Krieger <minimiv@privat.dk> typed:
> [...]
> retur. Nemmere kan det vist ikke være.
> http://www.olivers.dk/ESEShop.aspx
>
> Min kat har fået både deres foder og Omega 3 i nogle år, og hun har

Du skal klikke på "Dog accessories" så kommer du lige ind på siden med Omega
3 Boost.

Fra : qfha

Dato : 14-09-08 11:45

Det skyldes næsten altid, at hunden får foder med for meget protein i.
Skifte til et foder som indeholder færre proteiner. Det tager
almindeligvis ca. 14 dage før dit problem så er løst.
mvh
qfha