En ond kat :-)
Fra : Pwh

Dato : 07-09-08 16:46

Jeg havde lagt nogle sejfileter til optøning til hundenes aftensmad,
det havde den lede kat opdaget og forsynet sig rigeligt med.
Så nu må de stakkels hunde sulte i aften mens katten slår mave

/Jens (som nok finder noget andet til vufferne)

Fra : Tove Krieger

Dato : 07-09-08 16:57

In news:ga0svo$19cc$1@newsbin.cybercity.dk,
Pwh <kkkjhh@email.dk> typed:
> [...]
> Så nu må de stakkels hunde sulte i aften mens katten slår mave
>
> /Jens (som nok finder noget andet til vufferne)

Jamen dog det var da forfærdeligt, de stakkels stakkels vovser

Altså, hvis du er så tankeløs at lægge sejfileter til optøning hvor katten
kan finde dem, er der sandelig ikke noget at sige til at den tror at den har
vundet i lotteriet. Dyyyygtig mis, han griner sikkert godt i skægget af hans
"smarte" slave.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Pwh

Dato : 07-09-08 17:03

Tove Krieger, skrev:
> In news:ga0svo$19cc$1@newsbin.cybercity.dk,
> Pwh <kkkjhh@email.dk> typed:

> Jamen dog det var da forfærdeligt, de stakkels stakkels vovser

Nemlig, de elsker sejfileter (som primært bliver købt til katten)

> [...]
> katten kan finde dem, er der sandelig ikke noget at sige til at den
> tror at den har vundet i lotteriet. Dyyyygtig mis, han griner sikkert

Han havde allerede fået en sejfilet idag, men der var åbenbart
plads til mere fisk i hans store kattevom

/Jens (med en tyvagtig og forædt kat)

Fra : Benny Mortensen

Dato : 08-09-08 11:40

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Så nu må de stakkels hunde sulte i aften mens katten slår mave
>
> /Jens (som nok finder noget andet til vufferne)

Og med to hunde, der lyksaligvis ligger og smiler bredt over, at de nu slap
for at spise de sej(ge) filet'er

M.V.H....Benny..