Hund i Tivoli 7. sep. (reklame)
Fra : Fister Løgsovs

Dato : 05-08-08 07:26

Jeg var lige på DKKs hjemmeside, og fandt dette.

http://www.dansk-kennel-klub.dk/0/2423

Hundens dag i Tivoli 7. september 2008
REPRÆSENTER DIN RACE I TIVOLI KØBENHAVN

Søndag den 7. september 2008 afholdes ”Hundens dag” i Tivoli i
København. Som sidste år afvikler DKK en raceparade som en del af
arrangementet.

Alle flinke hunde er velkomne til at gå med i paraden, men vi vil gerne
sikre os, at der er en officiel repræsentant for flest mulige
forskellige racer. Denne repræsentant vil få udleveret et skilt med
racens navn til at bære om halsen (af hensyn til publikum). Hund og
fører deltager i paraden, der starter kl. 14.00 og varer ca. 15-20
min., før den afslutter ved scenen.

De officielle repræsentanter modtager en gratis adgangsbillet til
Tivoli.

Tilmelding foregår efter ’først til mølle’ princippet, og eneste krav
er, at din hund har en DKK stamtavle, at den ikke er øre- og
halekuperet (undtaget halekuperingskrav er Vizsla, Weimeraner, Breton,
Korthåret Hønsehund, Ruhåret Hønsehund), samt at den kan gå i paraden
med andre hunde af begge køn.

Ca. en uge før arrangementet vil du få tilsendt din billet. Den gratis
adgangsbillet gælder for 1 person med hund.

Vi håber at kunne vise rigtig mange forskellige racer til glæde for
publikum, så kom og vær med.

Tilmelding til Heidi Taymyr Holm på e-mail heth@dansk-kennel-klub.dk.
HUSK oplysning om hundens race, samt eget navn og adresse.

Fra : Leyna

Dato : 05-08-08 10:12

On Tue, 05 Aug 2008 08:25:54 +0200, Fister Løgsovs <None@invalid.za>
wrote:

>Alle flinke hunde er velkomne til at gå med i paraden, men vi vil gerne
>sikre os, at der er en officiel repræsentant for flest mulige
>forskellige racer.

Hmmmm... så skulle jeg da bare komme med Oy. Han repræsenterer da
rigtigt mange racer helt alene.

>Tilmelding foregår efter ’først til mølle’ princippet, og eneste krav
>er, at din hund har en DKK stamtavle

Den bliver så nok noget sværere at opfylde. Nåeh ja, så må de da osse
selv om det. HA!
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Sybil

Dato : 05-08-08 10:46

"Leyna" <leyna@leyna.dk> skrev i meddelelsen

> Hmmmm... så skulle jeg da bare komme med Oy. Han repræsenterer da
> rigtigt mange racer helt alene.

> Den bliver så nok noget sværere at opfylde. Nåeh ja, så må de da osse
> selv om det. HA!

Så tager vi Leffe med, der repræsenterer de fleste små racer helt selv
Han har bare også lidt svært med stamtavlen, og hvis han skal have et skilt
om halsen, så skal det være et lille skilt (han vejer 5,3 kg)

Majken

Fra : Leyna

Dato : 05-08-08 13:39

On Tue, 5 Aug 2008 11:45:37 +0200, "Sybil" <Butbut@invalid.dk> wrote:

>Så tager vi Leffe med, der repræsenterer de fleste små racer helt selv
>Han har bare også lidt svært med stamtavlen, og hvis han skal have et skilt
>om halsen, så skal det være et lille skilt (han vejer 5,3 kg)

Med skilt kan han vel komme op på 6 kg.?
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Sybil

Dato : 05-08-08 13:42

> Med skilt kan han vel komme op på 6 kg.?

Jeps
Han kan vel få et sanwich-skilt over ryggen.

Majken

Fra : Pwh

Dato : 05-08-08 15:46

Leyna, skrev:

> Hmmmm... så skulle jeg da bare komme med Oy. Han repræsenterer da
> rigtigt mange racer helt alene.

*LOL*
Ja du er nok den der har flest hunde her i gruppen hvis man tæller racer

/Jens (som kun har 3 racer)

Fra : Hm

Dato : 06-08-08 13:44

Hanne/ som kun har en race

Fra : Johnny Kjeldsen

Dato : 06-08-08 20:05

"Fister Løgsovs" <None@invalid.za> skrev i en meddelelse
> [...]
> bære om halsen (af hensyn til publikum). Hund og fører deltager i paraden,
> der starter kl. 14.00 og varer ca. 15-20 min., før den afslutter ved

Hehe

Alle der ikke har en racehund er åbenbart ikke velkomne der, men så er det
sku godt vi har Legoland der er hunde velkommen alle dage i sæsonen, oh nøj
hvor vores Skt. bernhard da den levede hyggede sig i minibyen.

Så pak bilen og smut til legoland der er din hund altid velkommen

Fra : Hm

Dato : 06-08-08 20:09

"Johnny Kjeldsen" <jkp6670HADERSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

tak for oplysningen, det var dog en dejlig ting, det viste jeg ikke.

Hanne/ som nok skal i legoland en dag

Fra : Ivan Madsen

Dato : 06-08-08 20:22

On Wed, 6 Aug 2008 21:09:04 +0200, "Hm" <mishama@hongnet.dk> wrote:

>"Johnny Kjeldsen" <jkp6670HADERSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
>tak for oplysningen, det var dog en dejlig ting, det viste jeg ikke.

Aalborg zoo modtager også alle hunde - at vi så blev beskyldt for at
have stjålet en isbjørn, da vi vandrede rundt med pelskræet er en
anden sag ) Hold da op, hvor var der mange, der lige skulle snakke
med hende )

Fra : Hm

Dato : 06-08-08 20:24

"Ivan Madsen" <karinogivan@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> have stjålet en isbjørn, da vi vandrede rundt med pelskræet er en
> anden sag ) Hold da op, hvor var der mange, der lige skulle snakke

hold da op, vi skal da vist en tur til Jylland
Hanne

Fra : lh

Dato : 07-08-08 04:54

"Hm" <mishama@hongnet.dk> skrev i en meddelelse

> "Ivan Madsen" <karinogivan@gmail.com> skrev i en meddelelse

> hold da op, vi skal da vist en tur til Jylland
> Hanne

Man må også godt have hund med i Knuthenborg Safaripark. Dog må man ikke
have den med i bilen hvis man vil en tur ind i tigerparken, men der er af
sikkerheds grunde - og vel forståeligt nok.

lh

Fra : Pwh

Dato : 07-08-08 05:14

lh, skrev:

> Man må også godt have hund med i Knuthenborg Safaripark. Dog må man
> ikke have den med i bilen hvis man vil en tur ind i tigerparken, men
> der er af sikkerheds grunde - og vel forståeligt nok.

Sikke nogle tøsetigre de må have

/Jens

Fra : BettinaP

Dato : 07-08-08 10:10

"Johnny Kjeldsen" <jkp6670HADERSPAM@hotmail.com> wrote in message

> Alle der ikke har en racehund er åbenbart ikke velkomne der, men så er det
> sku godt vi har Legoland der er hunde velkommen alle dage i sæsonen, oh
> nøj hvor vores Skt. bernhard da den levede hyggede sig i minibyen.

det er i hvert fald ikke rigtigt, alle os med bilsammenstød er mindst lige
så velkommen i tivoli den ene dag..vi er bare ikke med i raceparaden.

kom med derind, det er vildt hyggeligt at gå rundt og ses alle de dejlige
vovser i den skønne have

bettinaP

Fra : Leyna

Dato : 07-08-08 17:21

On Thu, 7 Aug 2008 11:09:41 +0200, "BettinaP" <bep@virkerikke.dk>
wrote:

>"Johnny Kjeldsen" <jkp6670HADERSPAM@hotmail.com> wrote in message

>det er i hvert fald ikke rigtigt, alle os med bilsammenstød er mindst lige
>så velkommen i tivoli den ene dag..vi er bare ikke med i raceparaden.

Okay. Det lød bare som om det KUN var hunde med DKK stamtavle der
kunne være med denne dag.

>kom med derind, det er vildt hyggeligt at gå rundt og ses alle de dejlige
>vovser i den skønne have

Jeg har nu alligevel ikke tænkt mig at tage turen til Kbh. blot for at
slæbe mine hunde med i Tivoli. Jeg tror heller ikke at de ville finde
det hverken sjovt eller interessant. De er jo trods alt nogle
bondehunde, der mest er vant til at frie omgivelser.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk