Kat Vs Schæfer(Filmklip)
Fra : OZ3BTO

Dato : 04-08-08 01:51

Så var beviset der .. schæferhunde er nogen kyllinger

http://www.youtube.com/watch?v=gjVBEJGHrXk

Fra : Hm

Dato : 04-08-08 09:09

Så har du vist aldrig set en kylling

Denne schæfer prøver da bare at få den f------ kat til at rende efter sig.

Hanne

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 04-08-08 09:32

"Hm" skrev

> Så har du vist aldrig set en kylling
> Denne schæfer prøver da bare at få den f------ kat til at rende efter sig.

Jep typisk adfærd når der er oplæg til lidt sjov i gaden
Vore to beagler gør nøjagtig det samme

- Peter

Fra : Kim Christensen

Dato : 04-08-08 05:34

OZ3BTO skrev:
> Så var beviset der .. sch�ferhunde er nogen kyllinger

Ja nemlig. Og med en lille mekanisk fjederoptræks-mus kunne man
sikkert have skræmt både kat og schæfer ad pommern til..

Hilsen Kim

Fra : Tove Krieger

Dato : 04-08-08 12:42

"OZ3BTO" <no@spam.dk> skrev i en meddelelse
> Så var beviset der .. schæferhunde er nogen kyllinger
>
> http://www.youtube.com/watch?v=gjVBEJGHrXk

Du kan da godt kalde det "bevis", men det beviser overhovedet
ingenting. Jeg ser kun en legesyg schæfer, som gerne vil i
kontakt med katten. Hvis den havde været en kylling var den rendt
langt væk, det er jo ikke sikkert at den indtil da var blevet revet
på næsen af katten, for så ville den nok vise større respekt. Jeg er
temmelig sikker på, at hunden kun vil lege.

Vores hedengangne Asia og vores kat var de bedste venner i verden,
og hun var megastor af en tæve at være, så hun kunne nemt have dræbt
katten, men de lå tit tæt sammen og sov, og katten kunne da også
godt få et slik en gang imellem, så en kylling er schæferen på
filmen afgjort ikke, for det kunne lige så godt have været en
hvilken som helst anden hunderace.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Pwh

Dato : 04-08-08 12:59

Tove Krieger, skrev:
> så en kylling er schæferen på
> filmen afgjort ikke, for det kunne lige så godt have været en
> hvilken som helst anden hunderace.

Ikke en rigtig hunderace
Shæferen har nok på grund af kattens stritører troet det
at det var en minischæfer den legede med

/Jens (hvis hunde ikke ligner store katte)

Fra : Tove Krieger

Dato : 04-08-08 13:14

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse

> Ikke en rigtig hunderace
> Shæferen har nok på grund af kattens stritører troet det
> at det var en minischæfer den legede med
>
> /Jens (hvis hunde ikke ligner store katte)

Ja ja ja, og du snakker. Du er bare misundelig.

Fra : Pwh

Dato : 04-08-08 13:32

Tove Krieger, skrev:
> "Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse

> Ja ja ja, og du snakker. Du er bare misundelig.

Næh jeg har nok i en kat.
Se også bare med Milo, han tisser jo som en kat,
der må værer nogle kattegener i den hunderace

/Jens (som Tove igen fik OT med kattesnak)

Fra : jopa

Dato : 04-08-08 13:43

"OZ3BTO" <no@spam.dk> skrev

> Så var beviset der .. schæferhunde er nogen kyllinger

Tror ikke at katten ville overleve mødet med min

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : OZ3BTO

Dato : 04-08-08 23:16

"jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i en meddelelse

> "OZ3BTO" <no@spam.dk> skrev

> Tror ikke at katten ville overleve mødet med min
>

> --
> Mvh. John
> www.jp-web.dk
> www.web-graphic.dk

Kommer an på katten ... Såen 8-10kg´s maine coon kan nu få de fleste hunde
til at trække snuden til sig eller en "fiskekat" (15-20kg kat/los)

Fra : C.H

Dato : 04-08-08 21:12

"OZ3BTO" <no@spam.dk> skrev i en meddelelse
> Så var beviset der .. schæferhunde er nogen kyllinger
>
> http://www.youtube.com/watch?v=gjVBEJGHrXk

Arrrj - det er da bare en schæfer, der vil have lidt gang i gaden. Den er
ikke det mindste bekymret om den kat )
Den synes det er FEDT Omend en smule kedeligt fordi katten er lidt svær
at sparke i gang.

Connie

Fra : jopa

Dato : 04-08-08 23:08

"C.H" <vaxen7@hotmail.com> skrev

> Arrrj - det er da bare en schæfer, der vil have lidt gang i gaden. Den er
> ikke det mindste bekymret om den kat )

Ser da også ud til at hunden blot er ude på spilopper.
Den nyder da legen

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Kim Christensen

Dato : 04-08-08 23:37

C.H skrev:

> Arrrj - det er da bare en sch�fer, der vil have lidt gang i gaden.. Den er
> ikke det mindste bekymret om den kat )
> Den synes det er FEDT Omend en smule kedeligt fordi katten er lidt sv�r
> at sparke i gang.

Katten, det er da den med de spidse ører, er det ikke ?

Hilsen Kim

Fra : Pwh

Dato : 05-08-08 15:45

Kim Christensen, skrev:

> Katten, det er da den med de spidse ører, er det ikke ?

Er det ikke den der slæber bagkroppen efter sig :-?

/Jens

Fra : Hm

Dato : 06-08-08 10:38

> Er det ikke den der slæber bagkroppen efter sig :-?

ja, Kim og Jens i snakker

Hanne/ som har hund med spidse ører, der ikke slæber bagkroppen

Fra : Kim Christensen

Dato : 06-08-08 13:32

Hm skrev:

> ja, Kim og Jens i snakker
>
> Hanne/ som har hund med spidse �rer, der ikke sl�ber bagkroppen

Nej da! Har du en Pharao hund! Eller en Berger Picard? Det er flotte
hunde!

Hilsen Kim

Fra : Hm

Dato : 06-08-08 20:36

"Kim Christensen" <SLETTESnemoris@yahoo.com> skrev i en meddelelse

>Nej da! Har du en Pharao hund! Eller en Berger Picard? Det er flotte
>hunde!

Jeg kalder den som bare en schæferhund

Hanne/ som har en flot hund

Fra : JB

Dato : 06-08-08 20:44

"Hm" <mishama@hongnet.dk> skrev i en meddelelse

> "Kim Christensen" <SLETTESnemoris@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Jeg kalder den som bare en schæferhund
>
> Hanne/ som har en flot hund

Hvad med et billede?

Hilsen
Jytte som også har flotte hunde

Fra : Ivan Madsen

Dato : 06-08-08 20:48

On Wed, 6 Aug 2008 21:44:08 +0200, "JB" <vingekattenfjern@mail.dk>
wrote:

>"Hm" <mishama@hongnet.dk> skrev i en meddelelse

>Hvad med et billede?

Skal vi ikke bare råbe allesammen, vi har flotte hunde! ) Ikke
schæfere, men altså sådan nogle rigtige hunde ) (og den der med
rigtige var ikke så seriøs, som den kunne have været ) Alle hunde
har noget at byde ind med - og så er vi heldigvis forskellige.

Fra : Pwh

Dato : 06-08-08 20:43

Hm, skrev:
> "Kim Christensen" <SLETTESnemoris@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Jeg kalder den som bare en schæferhund

Husk at vaske din mund bagefter

/Jens

Fra : Hm

Dato : 07-08-08 07:43

> Husk at vaske din mund bagefter
>
> /Jens

Nåhh, jeg plejer kun at børste tænder

Hanne

Fra : Pwh

Dato : 07-08-08 15:49

Hm, skrev:

> Nåhh, jeg plejer kun at børste tænder
>
> Hanne

Det er meget bedre med et okseben en gang om ugen

/Jens

Fra : Hm

Dato : 07-08-08 17:44

> Det er meget bedre med et okseben en gang om ugen
>
> /Jens

Åh, Jens du ved da også så meget.
Hanne/ som bliver så klog, så klog