FWA..
Fra : D3FrozTt

Dato : 22-07-01 16:11

Hej

Jeg sidder her (sikkert lissom en masse af jer andre og venter spændt på at
få adsl), men er der nogen af jer der ved noget om fwa, priser dækning eller
noget om hvornår man kan bestille det???

Det skulle jo være en del nemmere at få end xdsl (siger rygterne)

Nå... tark

D3FrozTt

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 22-07-01 16:28

"D3FrozTt" <AzzKicker@ragnarok.nu> wrote in message
> [...]
eller
> noget om hvornår man kan bestille det???

Læs på Sonofon´s hjemmeside...

Dog er det da indtil videre nogle kedelige priser,,,,

Og så undre det mig, at lovningen på at dække 95 % af Danmark til sommer,,,
kun er blevet til omkring 20-25 %

> Det skulle jo være en del nemmere at få end xdsl (siger rygterne)

Hvis du kan få adsl,, er det klar hurtigst og billigst. indtil videre.

Fra : Lasse Mikkelsen

Dato : 22-07-01 16:29

Jeg lytter lige med her, er også meget interesseret i at vide hvornår
det kommer.

Fra : Gimming

Dato : 22-07-01 22:24

Os der bor over 5 km fra byen har forsøgt at få ADSL
uden held har efterhånden kun FWA tilbage og håbe på.

Boer 5,2 Km fra Centralen

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 22-07-01 22:44

"Gimming" <Gimming@Get2net.dk> wrote Sun, 22 Jul 2001 23:24:28 +0200
:

>Os der bor over 5 km fra byen har forsøgt at få ADSL
>uden held har efterhånden kun FWA tilbage og håbe på.

Du kunne jo også flytte nærmere centralen...

--
Hygge
Morten , anden er løs, http://gummiand.dk/

Fra : Kasper

Dato : 22-07-01 23:24

Jaaaaaa.... eller flytte centralen nærmere !!

grr..

forresten kommentar til tidligere indlæg - jeg mener det er sommeren 2002 at
TDC satser på de 95%, ikke i år !! Jeg mener det, men ved det ikke !!

Fra : danni plougmann

Dato : 23-07-01 19:19

"Kasper" <kasperm@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Jaaaaaa.... eller flytte centralen nærmere !!
>
> grr..

hørt!!

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 23-07-01 19:24

"danni plougmann" <danni.plougmann@cool.dk> wrote Mon, 23 Jul 2001
20:19:28 +0200 :

>hørt!!

Tænk, jeg har hørt at http://www.usenet.dk/netikette/quote.html er
en kanon god informationskilde til dygtige danske IT folk.