en nas harddisk
Fra : KeNzO

Dato : 10-09-08 21:05

Hej
Jeg ville gerne har en NAS harddisk som evt også kan køre med torrent
istedet for computeren så og sluger en masse strøm
Pris klasse ca 2000 - 2500 hvad vil i vælge eller anbefalde
Gerne link så jeg evt kan læse mere om produktet

Fra : KeNzO

Dato : 11-09-08 22:36

"KeNzO" <NONOm@il.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> Pris klasse ca 2000 - 2500 hvad vil i vælge eller anbefalde
> Gerne link så jeg evt kan læse mere om produktet

Hmm har fået svar andre steder en her troede denne NG har at hjælpe andre
men nope det gør man ikke

Fra : Mugge

Dato : 12-09-08 14:27

> Hmm har fået svar andre steder en her troede denne NG har at hjælpe andre
> men nope det gør man ikke

Bare fordi at der ikke noget der har svaret i løbet af 1 dag, bliver du
sur......

Fra : KeNzO

Dato : 12-09-08 14:48

> Bare fordi at der ikke noget der har svaret i løbet af 1 dag, bliver du
> sur......

LOL

Fra : O. Skjold

Dato : 13-09-08 23:27

KeNzO skrev i news:48ca7313$0$15895$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk

<klip>

> LOL

De mgl. svar kunne måske skyldes, at det ikker er den helt
rigtige gruppe at spørge i.

Men jeg kan da anbefale en Synology DS-207+ med et par fornuftige
diske i, den kan det du efterlyser og inden for din prisramme.
Søg selv på Google eller edbpriser.dk

--
Mvh.
O. Skjold (Odense)