Forslag til TACAS / Radius freeware
Fra : PB

Dato : 08-09-08 20:55

Hejsa

Som skrevet står - nogen der har positive (eller negative) erfaringer jeg
kunne nasse på?
Jeg har vel 350 switche/router samt cirka 50 accesspoints, primært Cisco.
Jeg er en nærig jyde så noget freeware er lige noget for mig.
Host OS er mig ligegyldigt - så noget med pingvin logo er storartet også.

mvh

P.

Fra : Jens Fallesen

Dato : 08-09-08 20:53

PB wrote:

> Jeg er en nærig jyde så noget freeware er lige noget for mig.
> Host OS er mig ligegyldigt - så noget med pingvin logo er storartet også.

FreeRADIUS er et godt bud.

--
Jens

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 08-09-08 20:55

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 08-09-08 21:37

On Mon, 8 Sep 2008 21:55:22 +0200, "PB" <nospam@trashcan.dk> wrote:

> Som skrevet står - nogen der har positive (eller negative) erfaringer
> jeg kunne nasse på?

FreeRADIUS er godt, gratis, virker på dit foretrukne, gratis OS og er
supporteret af et stort community af brugere.

Cisco Secure ACS er godt, temmelig langt fra gratis, virker på Windows
og er supporteret af (efter min mening) verdens bedste IT support-
organisation.

-A
Links : http://www.hojmark.net/
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : Martin Damberg

Dato : 08-09-08 21:55

"PB" <nospam@trashcan.dk> wrote in message
> [...]
> Jeg er en nærig jyde så noget freeware er lige noget for mig.
> Host OS er mig ligegyldigt - så noget med pingvin logo er storartet også.

Hvis der skal kodes noget til servicen, så skulle Radiator være bedre/mere
flexibel end FreeRadius,
dog koster det lidt.

Martin

Fra : Michael Lyngbøl

Dato : 22-09-08 19:45

On Mon, 8 Sep 2008 21:55:22 +0200, PB wrote:
> [...]
> Jeg er en nærig jyde så noget freeware er lige noget for mig.
> Host OS er mig ligegyldigt - så noget med pingvin logo er storartet også.

<ftp://ftp.shrubbery.net/pub/tac_plus> - virker ganske godt for os.

--
Michael Lyngbøl -- Opinions are mine[TM];