Kan ikke gemme på netværks drev via Ofice ~
Fra : Thomas Thøgersen

Dato : 08-09-08 08:24

Hej NG!

Jeg har et problem med Office 2007, jeg kan ikke gemme på netværks drev,
Word og Excel brokker sig over rettigheder.
Brugerne har rettigheder, for gemmer de lokalt på deres skrivebord, og
flytter dokumenter til deres mappe på server, ingen problem.
Når de vælger "Gem som" i office 2007, vælger netværks drevet, kommer word
op med fejl, tjek rettigheder eller brug stavekontrol...

Er der andre der er stødt på dette, som kan hjælpe?

mvh.

Thomas

Fra : Thomas Thøgersen

Dato : 19-09-08 10:13

Æv altså, det var antivirus protection på netværksdrev der gjorde udfaldet.