ang HP MediaSmart EX 470 Server
Fra : karsten jørgensen

Dato : 10-08-08 07:34

hej,

læste lige anmeldelse af ovenstående, http://www.tweakup.dk/article/1406/dk/
og det ser jo snedigt ud. men lige et dumt spørgsmål: når man sætter den til
sin trådløse router så får man adgang til den over det trådløse netværk,
ikke sandt?

karsten

Fra : Jesper Lund

Dato : 10-08-08 13:12

karsten jørgensen wrote:

> [...]
> lige et dumt spørgsmål: når man sætter den til sin trådløse router så
> får man adgang til den over det trådløse netværk, ikke sandt?

Ja, men det er en god ide at filserveren er tilsluttet routeren med kabel
(til en LAN port), så stil den ved siden af routeren hvis det er muligt.
Filserveren har heller ikke trådløst netværkskort, så vidt jeg husker.

--
Jesper Lund

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 10-08-08 14:44

karsten jørgensen <aknot@dadlnet.dk> wrote in

> [...]
> men lige et dumt spørgsmål: når man sætter den til sin trådløse
> router så får man adgang til den over det trådløse netværk, ikke

Tja jo. Men hvis du skal lave opsætning på den er det nok bedst at
bruge kabel. Så er du mere sikker på at du ikke mister forbindelsen
undervejs og ender med en dyr brevpresser. Ved almindelig brug skal du
selvfølgelig kunne tilgå indholdet over din trådløs forbindelse.

I øvrigt en interessant anmeldelse. Jeg har fået tilsendt en WHS i en
gratis 120 dages evaluation udgave og havde tænkt mig at lægge det på
min hjemmeserver ved siden af det W2K Pro Workstation OS der er der i
øjeblikket. Men så risikerer jeg åbenbart at få slettet alt der ligger
på de diske der er i serveren i øjeblikket - iflg Tweakup anmeldelsen.

--
2GB RAM should be enough for anyone.

Fra : Karsten Jørgensen

Dato : 10-08-08 14:53

"karsten jørgensen" <aknot@dadlnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> et dumt spørgsmål: når man sætter den til sin trådløse router så får man
> adgang til den over det trådløse netværk, ikke sandt?

ok tak for svarene til begge