Hjælp til login??
Fra : Anders Pedersen

Dato : 27-08-08 20:21

Hej alle.

Jeg kunne godt tænke mig, så man kan logge in, også skrive på
forsiden. Altså en nyhed.
Du kan se her: www.kviknaestvedbtk.dk
Nogen der ligger inde med noget nemt kode værk : ) Så vil jeg
meget gerne have lidt hjælp.

Håber du er der ude

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Lakridserne

Dato : 28-08-08 07:53

On 27 Aug., 21:21, Anders Pedersen <a...@live.dk> wrote:
> [...]
> forsiden. Altså en nyhed.
> Du kan se her:www.kviknaestvedbtk.dk
> Nogen der ligger inde med noget nemt kode værk : ) Så vil jeg

Jamen det ser da ud til at du har et nyhedsscript

Lakridserne

Fra : Anders Pedersen

Dato : 30-08-08 15:39

Lakridserne wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.php:

> Jamen det ser da ud til at du har et nyhedsscript
>
> Lakridserne

Hm. Var godt nok ikke lige det jeg mente.

Mente sådan et system, så man kan logge sig ind, og skrive en
nyhed, og logge sig ud igen?

Fra : Lakridserne

Dato : 31-08-08 02:17

On 30 Aug., 16:39, Anders Pedersen <a...@live.dk> wrote:

> Hm. Var godt nok ikke lige det jeg mente.
>
> Mente sådan et system, så man kan logge sig ind, og skrive en
> [...]

ok.

skal der kun være en eller skal der være flere end en, som skal kunne
logge sig ind?

Lakridserne