indsætte java
Fra : Søren

Dato : 25-08-08 17:47

Hej..

Nogen der kan fortælle mig , hvordan jeg indsætter et javascript.. google
adsense på min side.

Mvh Søren

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 25-08-08 18:07

Søren skrev:

> Nogen der kan fortælle mig , hvordan jeg indsætter et javascript..
> google adsense på min side.

Du åbner din hjemmeside i en editor, det kan være en
html-editor som fx KompoZer eller Dreamweaver eller det kan
være en tekst-editor som fx Notesblok. Så finder du det sted
i koden, du vil have annoncen indsat. Og så kopierer du
koden ind, gemmer filen og uploader den til webserveren.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Really Slick Screeensavers: Flotte pauseskærme - med

Fra : Benny Nissen

Dato : 25-08-08 20:00

Kim Ludvigsen wrote:
> [...]

I emnefeltet spørger du efter java ... Hvad er det du gerne vil indsætte ?

Hint: Java og javascript har meget lidt med hinanden at gøre.

Fra : Søren

Dato : 25-08-08 20:00

> [...]
>
> --
> Mvh. Kim Ludvigsen
> Really Slick Screeensavers: Flotte pauseskærme - med lydeffekter.

Ja ok.. forklarede mig nok ikke rigtigt

Jeg har en tpl fil, som ser sådan ud..

{if $smarty.session.UserId == ''}
{include file="login_box.tpl"} <br />
{/if}
{if $smarty.session.active == 1 && $smarty.session.security.allowim == 1
&& $smarty.session.UserId != '' } <br />
{else}
{/if}
{if $config.enable_shoutbox == 'Y' or $config.enable_shoutbox == '1'}
{include file="shoutbox.tpl"}<br />
{/if}
{if $poll_data|@count > 0 }
{include file="polls.tpl"} <br />
{/if}
{if $adminblog|@count > 0 }
{include file="adminblog.tpl"} <br />
{/if}
{if $story_data|@count > 0 }
{include file="stories.tpl"} <br />
{/if}
{if $loaded_languages|@count > 1 }<br />
{/if}
{$modosdate_leftcol}
Vil gerne have javascript ind her

Mvh Søren

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 25-08-08 21:00

Søren skrev:
> Nogen der kan fortælle mig , hvordan jeg indsætter et javascript..

> Ja ok.. forklarede mig nok ikke rigtigt
>
> Jeg har en tpl fil, som ser sådan ud..
> Vil gerne have javascript ind her

Så åbner du din tpl-fil i Notesblok. Kopierer koden fra
Google Adsense og indsætter den, der hvor du gerne vil have
den indsat. Herefter gemme du filen, lukker Notesblok og
uploader filen til din webserver.

Eftersom det stort set er samme forklaring, som du fik
sidst, så er det nok ikke det, du søgte. I så fald må du
prøve at forklare lidt bedre, hvor problemet ligger, og hvad
det er, du ikke kan finde ud af.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
35 tips & tricks til Internet Explorer.