Mysql udskrivning i tabel
Fra : kasper

Dato : 16-08-08 12:34

Heey alle sammen
Jeg har en database jeg gerne vil have udskrivet i en tabel sårn
som dette:

//Kasper Helsted

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Dan Storm

Dato : 16-08-08 13:05

kasper skrev:
> Jeg har en database jeg gerne vil have udskrivet i en tabel sårn
> som dette:

Hvad har du selv lavet indtil videre? Hvordan er din databasestruktur?
Hvad er det for noget indhold du gerne vil have udskrevet?

- Så vigtig er du heller ikke!

Fra : kasper

Dato : 16-08-08 13:37

Jeg har kun en database med 7 brugere og der er Brugernavn, og ID, men ved
ikke hvordan jeg skal få dem til at udstive på den øsnkede måde

Fra : Dan Storm

Dato : 18-08-08 12:07

kasper skrev:
> Jeg har kun en database med 7 brugere og der er Brugernavn, og ID, men ved
> ikke hvordan jeg skal få dem til at udstive på den øsnkede måde

Det besvarede jo ikke mine spørgsmål? Vi kan ikke hjælpe dig, hvis du
ikke kommer med flere oplysninger!

Umiddelbart giver din tabelstruktur i HTML'en heller ikke mening når du
i din database har to felter men vil have Udskrift 1, 2, 3 og 4 ud?

- Så vigtig er du heller ikke!

Fra : Martin

Dato : 17-08-08 21:24

kasper wrote:
> Heey alle sammen
> Jeg har en database jeg gerne vil have udskrivet i en tabel sårn
> som dette:
>
> //Kasper Helsted

Kig på
http://se.php.net/mysql_query