Upload og konverter
Fra : Peter Nicolaj

Dato : 11-08-08 09:06

Hej, står lige lidt på bar bund her.

Jeg har en formular til at uploade pdf filer. Nu er det så
meningen at den uploadede pdf, via et script, automatisk skal
konvateres til en swf. fil. Jeg har hentet et lille converter
program som kan lægges op på min server. Men hvor kan jeg mon
finde hjælp til et script der fortæller at pdf'en skal
åbnes/genereres i min konverter, når den uploades?

PNH

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Dan Storm

Dato : 11-08-08 09:30

Peter Nicolaj skrev:
> [...]
> finde hjælp til et script der fortæller at pdf'en skal
> åbnes/genereres i min konverter, når den uploades?

Du kunne prøve at fortælle os hvad det er for en converter du bruger og
komme med noget af det kode du selv har forsøgt dig med?

- Så vigtig er du heller ikke!

Fra : Peter Nicolaj

Dato : 11-08-08 10:30

Jeg har bare nedstående formular
og vil anvende pdf2swf fra www.swftools.org/ til konverteringen:

<title>Upload a .pdf to a database</title>
<h2>Please select your .pdf</h2>
<form enctype=multipart/form-data action=pdfstore.php method=post>
<input type=hidden name=MAX_FILE_SIZE value=1000000>
<input type=hidden name=completed value=1>
Please choose a .pdf to upload: <input type=file name=imagefile><br>
Please enter the title of that document: <input name=whatsit><br>

Fra : Dan Storm

Dato : 11-08-08 11:13

Peter Nicolaj skrev:
> Jeg har bare nedstående formular
> og vil anvende pdf2swf fra www.swftools.org/ til konverteringen:

Det kræver at softwaren er installeret på serveren og at du har ret til
at bruge den med PHP.

Når du har installeret det på serveren er noget ala

exec("pdf2swf din_uploadede.pdf -o din_nye.swf");

Se på <url: http://www.swftools.org/pdf2swf.html>

- Så vigtig er du heller ikke!