Joomla - sendmail - php
Fra : Allan Møller

Dato : 09-08-08 09:17

Har installeret til Joomla - som egentligt kører fint og godt.
Dog kan jeg ikke sende mails ud fra admininterfacet og nye brugere får
heller
ikke den mail som Joomla sender ud til dem når de opretter sig.

Jeg får denne fejlmeddelse når jeg forsøger at oprette en bruger :
a.. PHPMAILER_RECIPIENTS_FAILEDtest@test.test
b.. Din konto er blevet oprettet og et aktiveringslink er blevet sendt til
den emailadresse du angav. Vær opmærksom på, at du skal aktivere kontoen ved
at klikke på aktiveringslinket når du får emailen, inden du kan logge på.

test@test.test er bare en fiktiv mail men det er det samme med en valid
mailadresse.

Jeg tror selv det er mig som mangler noget i PHP men har ikke nogen ide om
hvad det er.

Det drejer sig om siden http://www.rath-møller.dk

Er der nogen som har et bud på hvad der der galt ?

Mvh. Allan

Fra : MooreHojer

Dato : 09-08-08 10:00

Har du tjekket at indstillingerne under 'konfiguration' -> 'server' ->
'Emailindstillinger' er korrekte?

--
MooreHojer

Fra : Allan Møller

Dato : 09-08-08 10:09

> Har du tjekket at indstillingerne under 'konfiguration' -> 'server' ->
> 'Emailindstillinger' er korrekte?

Ja det har jeg og prøvet alle 3 muligheder - smtp, phpmail og sendmail men
intet at det virker.

Allan

Fra : Allan Madsen

Dato : 09-08-08 13:44

Allan Møller forklarede den 09-08-2008:
> [...]
> hvad det er.
>
> Det drejer sig om siden http://www.rath-møller.dk
>
> Er der nogen som har et bud på hvad der der galt ?

Hejsa Allan

Jeg har installeret mange Joomlaer, og aldrig haft problemer med
e-mail.
Du skal nok bruge SMTP, den har jeg brugt alle gangene, tillader din
udbyder at du sender mail, vi smtp???

Kan kun sige, det må være din email opsætning i programmet den er gal
med.
For normalt er der ingen ben i det.

MVH
Allan