Hjælp til datase samt søgefunktion
Fra : Daniel Rasmussen

Dato : 06-08-08 19:53

Jeg står og skal bruge en boks på min hjemmeside hvor man kan
tilmelde sit firma med oplysninger som by, adresse,
telefonnummer, priser, billeder, osv.

De her data skal så kunne hentes i en anden boks hvor man kan
søge ud fra nogle kriterier så som by, priser og rating.

Jeg skal samtidig bruge et system så brugere kan rate de
tilmeldte firmaer.

Er der nogen der ved hvordan man laver sådan noget eller kan
sende mig den rigtige vej?

På forhånden tak for eventuelle svar!

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Dan Storm

Dato : 07-08-08 08:07

Daniel Rasmussen skrev:
> [...]
> tilmeldte firmaer.
>
> Er der nogen der ved hvordan man laver sådan noget eller kan

Hvor langt er du selv kommet?

- Så vigtig er du heller ikke!

Fra : Daniel Rasmussen

Dato : 07-08-08 23:09

> Hvor langt er du selv kommet?
>
> --
> Dan Storm - storm at err0r dot dk / http://err0r.dk
>
> Tro ikke brugerne vil gøre noget for at undgå dit killfilter
> - Så vigtig er du heller ikke!
Ikke nogen vegne da jeg ikke har prøvet at lave sådan noget her
før. Jeg har desvære ikke tid til at lære det helt fra bunden som
ville være den bedste løsning da det er noget jeg står og skal
bruge ASAP derfor håber jeg lidt der er en der vil forbarme sig
over mig og hjælpe mig i gang eller noget.

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 08-08-08 06:32

Daniel Rasmussen wrote:

> [...]
> bruge ASAP derfor håber jeg lidt der er en der vil forbarme sig
> over mig og hjælpe mig i gang eller noget.

Så kan du prøve at finde noget brugbart her:

http://phpshark.dk/
http://hotscripts.com/
http://netcoders.dk/
http://sourceforge.net/