Hvad er Prefix?
Fra : Frederik Askov Storm

Dato : 06-08-08 10:17

Hvad er Prefix?

http://www.stormeren.co.cc/install.php

Også tryk Ja!

Hvad er Prefix så:S?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Rander

Dato : 06-08-08 11:35

Frederik Askov Storm skrev noget i denne stil, den 06-08-2008 11:16:
> Hvad er Prefix?
> http://www.stormeren.co.cc/install.php
> Også tryk Ja!
> Hvad er Prefix så:S?

Det du vil have at tabellerne i din database skal hedde. Nu ved jeg ikke
lige hvad det er du prøver at installere, men hvis du f.eks. skriver
pre_ i feltet, så vil alle tabellerne som bliver oprettet i databasen af
hvad-det-nu-end-er-du-er-ved-at-installere komme til at hedde pre_* -
f.eks. pre_brugere, pre_stemmer osv...

http://bamsepetting.dk

I gamle dage var en pudderdåse en udmærket gave til en 18-årig pige.
Det er det stadig. Men nu skal der være fire hjul under den. (Grace af
Monaco)

Fra : Birger

Dato : 06-08-08 18:23

Frederik Askov Storm wrote:
> Hvad er Prefix?
>

> http://www.stormeren.co.cc/install.php
>

> Også tryk Ja!
>
> Hvad er Prefix så:S?

En halv million cookies, et forsøg på at installere noget, blokerede pop-up
vinduer, en skov af scriptfejl (IE7), og Windows lukker browseren efter en
"alvorlig fejl"...
Jeg blev hverken klogere på svaret eller spørgsmålet...

Birger
--
http://bbsorensen.dk
http://varmeretter.dk - hverdagsmad. Sundt, nemt, hurtigt og billigt.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 06-08-08 18:56

Birger skrev:

> Jeg blev hverken klogere på svaret eller spørgsmålet...

Du gik for langt. Efter at man har klikket "Ja", dukker nogle
bokse op, og det er den side du skal kikke på. Den nederste
hedder "Prefix".

--
Bertel

Fra : Birger

Dato : 06-08-08 19:03

Bertel Lund Hansen wrote:

> Du gik for langt. Efter at man har klikket "Ja", dukker nogle
> bokse op, og det er den side du skal kikke på. Den nederste
> hedder "Prefix".

Jeg har ikke klikket "Ja"...
Men lukket en halv million forspørgsler, om hver eneste eksisterende
reklameureau, skal have lov at gemme bras i cookies på min maskine. Det fik
de ikke...

Birger

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 06-08-08 19:08

Birger skrev:

> Men lukket en halv million forspørgsler, om hver eneste eksisterende
> reklameureau, skal have lov at gemme bras i cookies på min maskine. Det fik
> de ikke...

Mystisk. Første gang jeg forsøgte, var der ikke noget i vejen,
men anden gang (lige nu) kom der godt nok væltende en masse
skidt.

Opera advarer mig om at det er et svindelforsøg.

Nu savner jeg en forklaring fra Frederik Askov Storm.

--
Bertel

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 06-08-08 19:15

Jeg skrev:

>Nu savner jeg en forklaring fra Frederik Askov Storm.

Den er måske ikke nødvendig?

Jeg søgte på Google og fandt to indlæg fra hans hånd. Det ene er
det der startede denne her tråd, og det andet spørger om noget
teknisk om nogle sider han selv har lavet ... hvor han selv har
lavet indtallkasserne inklusive den nederste der hedder "Prefix".

Den ligger her:

   http://askov.byethost32.com/install.php?step=1

Man kan godt åbne siden og vælge "ja" uden at der sker noget -
forløbig i hvert fald.

Det lader altså til at hans spørgsmål er skalkeskjul for noget
svineri, så navnet er formodentlig ikke ægte.

--
Bertel

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 06-08-08 20:08

"Bertel Lund Hansen" <unospamo@lundhansen.dk> skrev

> Det lader altså til at hans spørgsmål er skalkeskjul for noget
> svineri, så navnet er formodentlig ikke ægte.

Tak for advarslen.
Den anden tråd finder man ved blot at scrolle lidt ned her i gruppen (tråd
fra 25. juli) "MySQL og nyhedssystem problem..."

Jeg vil lige køre en virusskanning for en sikkerheds skyld. Det virker nok
bedre end en politianmeldelse.

Fra : Stig Johansen

Dato : 06-08-08 21:46

Philip Nunnegaard wrote:

> [...]
> fra 25. juli) "MySQL og nyhedssystem problem..."
>
> Jeg vil lige køre en virusskanning for en sikkerheds skyld. Det virker nok

Jeg kørte lige sv*net igennem på min Konqueror, og ganske rigtigt kommer der
er 'tilbud' om free scanning.

Den ender med at forsøge en download af en fake removal.
Jeg downloadede den og smed den over til virustotal, men den var allerede
kendt (altså filen i virustotal).
<http://www.virustotal.com/analisis/bb5007efca3864c064817ef96dd09c3e>

Stig Johansen

Fra : Stig Johansen

Dato : 06-08-08 21:58

Stig Johansen wrote:

> Jeg kørte lige sv*net igennem på min Konqueror, og ganske rigtigt kommer
> der
> er 'tilbud' om free scanning.

Hvis man er interesseret i hvordan 'scanningen' ser ud, har jeg lagt en
skærmdump ud.
Det er den der hedder 'Antivirus 2008' her:
<http://w-o-p-r.dk/xoomer/wopr.xoomer.pictures.asp>

Stig Johansen

Fra : Birger Sørensen

Dato : 06-08-08 22:46

Philip Nunnegaard sendte dette med sin computer:
> [...]
> fra 25. juli) "MySQL og nyhedssystem problem..."
>
> Jeg vil lige køre en virusskanning for en sikkerheds skyld. Det virker nok

Om det virker bedre, kommer an på hvad man vil opnå lol

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 07-08-08 00:07

"Birger Sørensen" <sdc@bbsorensen.com> skrev

> Om det virker bedre, kommer an på hvad man vil opnå lol

LOL
Men det er nemmere for mig at indkredse hvordan jeg skal beskytte min
computer, end det er at jagte én hvis identitet ikke er til at spore.

Fra : Frederik Askov Storm

Dato : 10-08-08 16:15

Hej Igen

Grunden til jeg ikke har svaret før er atmin cookies funktion ikke har
ville virke, men så her en anden dag virkede det

Grunden til der kommer noget pis kommer op er at jeg har det på en gratis
side, så....

Også har jeg nemlig fået ryttet op på mit website så det ikk virkede
me'r...

Jeg er ked af hvis nogen har fået virus på deres computer....