Sammenklappelige hovedtelefoner ?
Fra : Jakob Munck

Dato : 16-09-08 17:02

Jeg kan bedst lide at høre mp3-musik i rigtige hovedtelefoner (som ligger
uden på ørerne), men desværre fylder disse som regel en del, og er derfor
upraktiske at transportere omkring. Nogle gange ser jeg mennesker med noget,
som ser ud som om det er sammenklappelige hovedtelefoner, men jeg er i
tvivl, og vil derfor spørge.

Hvilke typer sammenklappelige hovedtelefoner findes der, og hvad koster de?

v.h.
Jakob Munck

Fra : Holst

Dato : 16-09-08 17:16

Jakob Munck wrote:

> [...]
> tvivl, og vil derfor spørge.
>
> Hvilke typer sammenklappelige hovedtelefoner findes der, og hvad koster de?

Der findes massevis i mange forskellige prisklasser. Prøv at søg efter
"sammenklappelig hovedtelefon" på Google, og der dukker en masse op.
Umiddelbart var der muligheder fra få hundrede kroner til et par tusinde.

Og så tror jeg ellers, at news:dk.teknik.lyd er mere egnet til dit
spørgsmål end denne gruppe.

Fra : Jesper Juul

Dato : 16-09-08 17:32

Jakob Munck skrev:
> [...]
> tvivl, og vil derfor spørge.
>
> Hvilke typer sammenklappelige hovedtelefoner findes der, og hvad koster de?

Eks. Koss Porta Pro og Sennheiser PX100, de ligger omkring 300-500kr.

Jesper