Brother HL 2035 sort-hvid-printer
Fra : Claus E Beyer

Dato : 16-09-08 16:29

Jeg så for nyligt en avisannonce vedrørende en »Brother HL 2035«
sort-hvid-printer. Er der nogen der har sådan en og kan fortælle noget godt
eller dårligt om den?

Claus

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 16-09-08 16:50

On Tue, 16 Sep 2008 17:29:01 +0200, "Claus E Beyer"
<ceb.news@gmail.com> wrote:

>Jeg så for nyligt en avisannonce vedrørende en »Brother HL 2035«
>sort-hvid-printer. Er der nogen der har sådan en og kan fortælle noget godt
>eller dårligt om den?

Har købt <subj> til datteren...

Udmærket printer der ikke fylder alverden, og derfor sagten kan stå
ved skrivebordet. Den er eminent til tekst.

Og så er den så billig, at man nærmest får den kastet i nakken, når
man går ud af forretningen

Men hvilke krav stiller du selv til en printer ?

Hvis det er netværk, duplex, udskrift af kompliceret grafik, etc så
skal du nok kigge lidt højere op i prisklasserne...

<mlr>

Fra : Claus E Beyer

Dato : 16-09-08 18:49

"Michael Rasmussen" <michael@invalid> skrev i en meddelelse

> [...]

> man går ud af forretningen
>
> Men hvilke krav stiller du selv til en printer ?

Min nuværende printer er en Okipage 4W fra 1996, som jeg har været temmelig
utilfreds med, da skriften ikke sidder ordentligt fast. Hvis jeg stikker
f.eks. en rejseplan i lommen og den bliver foldet ud og ind nogle gange, er
det som om at skriften skaller af. Desuden virker papirfremføringen også
dårligt.

Mit krav til en kommende printer vil (derfor) være, at teksten sidder
ordentligt fast på papiret.

> Hvis det er netværk, duplex, udskrift af kompliceret grafik, etc så
> skal du nok kigge lidt højere op i prisklasserne...

Okay.

Claus

Fra : Søren Nielsen

Dato : 16-09-08 19:30

Claus E Beyer wrote:
> Jeg så for nyligt en avisannonce vedrørende en »Brother HL 2035«
> sort-hvid-printer. Er der nogen der har sådan en og kan fortælle
> noget godt eller dårligt om den?
>
> Claus

Hvis den er tilnærmelsesvis ligeså god som forgængeren 2030, så går du ikke
galt i byen med denne.

Søren