Canon Pixma IP4200 blæk problem
Fra : Ukendt

Dato : 16-09-08 03:28

Jeg har en Canon Pixma IP4200 som jeg er godt tilfreds med, men jeg har
undret mig over at der er 2 sorte blækbeholdere, især når den lille beholder
stort set ikke bliver brugt. Er den store beholder til billeder og den lille
til bogstav-udskrifter eller hvad?

Hilsen Peter

Fra : Rado

Dato : 16-09-08 08:11

On Tue, 16 Sep 2008 04:27:59 +0200, "Peter S." <nope> wrote:

> [...]
>stort set ikke bliver brugt. Er den store beholder til billeder og den lille

Det er omvendt, så vidt jeg ved.

--
Rado

Formerly,We Suffered From Crimes.