Batteri til bærbar
Fra : Joeb

Dato : 15-09-08 19:23

Hej Gruppe.

Jeg mangler et batteri til min bærbare Compaq NX8220.
Jeg har fundet en del på Ebay til en brøkdel af hvad de koster i DK.

ER der nogen der har erfaringer med om det er OK, det man køber der?

Er der noget man skal være specielt opmærksom på?

Mvh JL

Fra : Jan Nielsen

Dato : 16-09-08 07:45

Joeb skrev:
> ER der nogen der har erfaringer med om det er OK, det man køber der?
> Er der noget man skal være specielt opmærksom på?

Jeg købte et sidste år til en fujitsu, og det virker da endnu, uden
maskinen har taget skade.
Man skal bare være sikker på den er lavet til den model.

Til de ældre maskiner kan det jo ikke rigtig betale sig med den danske
pris på 1000kr+.